Nyhet Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 Alla TNG-filmerna kommer ut på Blu-ray den 29 september, rapporterar The HD room, som berättar att det blir en samlingsupplaga med alla fyra filmerna. Dessutom ges Star Trek: First Contact ut som enskild Blu-ray-utgåva. Även om First Contact är den enda att ges ut enskilt vid detta tillfälle, får det anses troligt att de övriga kommer att kunna köpas enskilt så småningom. Läs mer om vad som erbjuds på skivorna i länken nedan. Den 29 september kommer de till butikerna i USA och troligtvis till Europa inom kort därefter. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 Undrar hur fruktansvärt dyrt det kommer att vara??? Kanske kan de släppa filmerna i en Blue-Ray-Box. Inte troligt med det vore praktiskt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted July 22, 2009 Report Share Posted July 22, 2009 Boxen kommer i USA att kosta runt de föreslagna 70 USD, ca 550 SEK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 Kanske kan jag äntligen få tag på FC då Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted July 23, 2009 Report Share Posted July 23, 2009 FC är väl inte svår att få tag på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted July 24, 2009 Report Share Posted July 24, 2009 Ehh, jo. PÅ discshop och disczone har vi försökt beställa den men de har "upptäckt" att den var slut. Om du vet något jag inte ve får du gärna tipsa mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted July 24, 2009 Report Share Posted July 24, 2009 Amazon.co.uk lär ha den. Även med svensk text. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted July 24, 2009 Report Share Posted July 24, 2009 Annars är Tradera en gudagåva. Fanns där förra veckan senast jag kollade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted July 25, 2009 Report Share Posted July 25, 2009 Amazon.co.uk lär ha den. Även med svensk text. Har för mig att jag kollat där en gång redan, och att det kostade skjortan. Men jag kan kolla igen. Annars är Tradera en gudagåva. Fanns där förra veckan senast jag kollade. Där kommer jag nog inte få köpa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted July 25, 2009 Report Share Posted July 25, 2009 Annars är Tradera en gudagåva. Fanns där förra veckan senast jag kollade. Där kommer jag nog inte få köpa. Mr Trek: Om du hittar något på Tradera och kan tänka dig att köpa detta, så hör av dig till mig så budar jag åt dig. Se bara till att ange ett högsta pris till mig. Jag kan då se till att "auktionären" skickar eventuell vinst till dig direkt och sedan kan du ge mig pengarna vid en Göteborgs-treff någon gång. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts