Nyhet Posted August 3, 2009 Report Share Posted August 3, 2009 (edited) I en intevju av SciFi Scanner berättar John de Lancie om vad han arbetar med för tillfället och när han fick frågan om han ville vara med i Star Trek 12 berättade han att han faktiskt börjar att tröttna på Q: Are you needling him (Leonard Nimoy) to try and get Q in the next movie? Uh, no. I have to say as the years have gone on I\'m getting a little tired of just Q, because I do a lot of other things. Almost everywhere in the world you go, people will come up and say, \"Oh my God, you\'re from Star Trek.\" But I was in Syria recently, and I had people stop me on the street, they came up to me and said, \"Oh my God, we just saw Breaking Bad.\" That was a surprise. And it was great. Han berättar också att han gillade den nya Star Trek filmen och han tyckte att J.J. Abrams hade lyckats med att \"blåsa liv\" i Star Trek varumärket. Du kan läsa hela intervjun via källan. Källa [ Till originalnyheten ] Edited August 3, 2009 by Nyhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted August 3, 2009 Report Share Posted August 3, 2009 Jag har gärna med Q i nästa rulle! Så att jag kan få en koppling till den tidslinje som jag gillar! ;) Och Q har ju inga problem att hoppar runt mellan dessa tidslinjer och reta gallfeber på folk! :P Eller dra allt tillbaka till innan det blev supernovatajm! Men det får han nog inte för Q-continium! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted August 4, 2009 Report Share Posted August 4, 2009 Jag skulle inte vilja se Q igen. Även om figuren kan återvända och färdas mellan två tidslinjer, så är De Lancie för gammal för att spela en allsmäktig varelse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted August 4, 2009 Report Share Posted August 4, 2009 Det är dock inte bara Q som är Q. Glöm inte Q, Q, Q och Q! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted August 4, 2009 Report Share Posted August 4, 2009 Pjotr'k, du har skrivit http:// två gånger i dina länkar, om man ska se dem behöver man radera ett av dem. Förresten saknar vi inte en Q har på STDB, den som besökte Q när Q var mänsklig i ett TNG avsnitt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted August 4, 2009 Report Share Posted August 4, 2009 Det är något problem med att skriva på forat när jag är från min jobbdator, men det är väl antagligen bara för att man inte skall gå in där från jobbet... Därav blev dubbla http Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted August 4, 2009 Report Share Posted August 4, 2009 Det är en bugg. Egentligen ska dubletten gå till din vd så att han ska läsa vad du skriver men det har blivit fel så nu sitter han/hon och tror att inga hittar på dumheter på jobbet.. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts