HelloWars Posted August 19, 2009 Report Share Posted August 19, 2009 Nu börjar danskarna med sina mässor. Eller rättare sagt engelsmännen då det är klassisk mässa från England som startar i Köpenhamn. -----> Gå till Collectormania Kännetecken för CM är bra variation på gäster från TV och film. och jo, det är en ST-gäst inbokad. B) Många gäster, billig entré och GRATIS signering av vissa gäster. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted August 19, 2009 Report Share Posted August 19, 2009 Inte illa med Rene Auberjonois. Han är en av de främsta skådespelarna bland de som har varit med i serierna. Dock är hans rollfigur tillräckligt populär i Skandinavien för att locka särskilt många? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted August 19, 2009 Report Share Posted August 19, 2009 (edited) Rene Aberjonois hade varit kul att träffa, man kan nog bli världskänd om man frågar hur det är att shapeshifta :lol: Borgdrottningen är ju med på bilden ovan också, låter som ett farligt ställe att vara på. Edited August 19, 2009 by Mr Trek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted August 19, 2009 Report Share Posted August 19, 2009 Men vad i?!?!?!?! En Collectormania i Köpenhamn?! PRISA GUD!!!! Låt det komma hit till Sverige också, en vacker dag! Hoppas det kommer många härliga kändisar på denna Collectormania då, helst flera från Star Trek också, givetvis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted August 19, 2009 Report Share Posted August 19, 2009 Köpenhamn är ju inte särskilt långt borta. Nu skall vi se - hur skall jag kunna övertyga min bättre hälft om att vi borde ta en tur till Köpenhamn... Kanske hälsa på hos vännerna i Helsingborg och sedan ta båt/tåg över? Ja, det låter som en god idé! Jag skall uppdatera databasens aktivitetsdel kring detta med Köpenhamnskonventet så fort som möjligt, troligtvis redan ikväll! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted August 19, 2009 Report Share Posted August 19, 2009 Men vad i?!?!?!?! En Collectormania i Köpenhamn?! PRISA GUD!!!! Låt det komma hit till Sverige också, en vacker dag! Hoppas det kommer många härliga kändisar på denna Collectormania då, helst flera från Star Trek också, givetvis! Ja, Sci-fimässan kanske skulle behöva lite konkurrens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted August 19, 2009 Report Share Posted August 19, 2009 Definitivt. Grejen med Collectormania är ju att det inte behövs några imponerande gäster för att locka folk dit, all merchandise dom har till salu räcker gott och väl för många. Sci-fi mässan i Stockholm den 5-6:e december kommer ta ett STORT slag pga den här mässan i Köpenhamn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted August 19, 2009 Report Share Posted August 19, 2009 Jag har nu lagt upp en sida på databasen om det här. Läs mer här. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flow My Tears Posted August 20, 2009 Report Share Posted August 20, 2009 Det här var verkligen intressant. Får försöka ta mig dit hekt enkelt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted August 20, 2009 Report Share Posted August 20, 2009 Jag skulle åka dit om jag hade råd, men tyvärr prioriterar jag andra resor just nu. Jag har inte rene Auberjonois autograf. Jag skulle vilja få mina odo actionfigurer signerade. Och kanske signerat foto. Så Chris Sarandon är med i the Nightmare before christmas, vilken är en av mina absoluta favoritfilmer. Så frightnight är också störtskön och vem gillar inte Child's Play? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts