Jump to content

Collectormania 21-22 nov 2009

HelloWars

Recommended Posts

Header-01.jpg

Nu börjar danskarna med sina mässor.

Eller rättare sagt engelsmännen då det är klassisk mässa från England som startar i Köpenhamn.

-----> Gå till Collectormania

Kännetecken för CM är bra variation på gäster från TV och film. och jo, det är en ST-gäst inbokad. B)

Många gäster, billig entré och GRATIS signering av vissa gäster.

Köpenhamn är ju inte särskilt långt borta. Nu skall vi se - hur skall jag kunna övertyga min bättre hälft om att vi borde ta en tur till Köpenhamn... Kanske hälsa på hos vännerna i Helsingborg och sedan ta båt/tåg över? Ja, det låter som en god idé! :)

Jag skall uppdatera databasens aktivitetsdel kring detta med Köpenhamnskonventet så fort som möjligt, troligtvis redan ikväll!

Men vad i?!?!?!?! En Collectormania i Köpenhamn?! PRISA GUD!!!!

Låt det komma hit till Sverige också, en vacker dag! Hoppas det kommer många härliga kändisar på denna Collectormania då, helst flera från Star Trek också, givetvis!

Ja, Sci-fimässan kanske skulle behöva lite konkurrens.

Jag skulle åka dit om jag hade råd, men tyvärr prioriterar jag andra resor just nu. Jag har inte rene Auberjonois autograf. Jag skulle vilja få mina odo actionfigurer signerade. Och kanske signerat foto.

Så Chris Sarandon är med i the Nightmare before christmas, vilken är en av mina absoluta favoritfilmer. Så frightnight är också störtskön och vem gillar inte Child's Play?