Jump to content

Se film om Star Trek online

Aike

Recommended Posts

Verkade intressant! Fast ändå lite trist att alla ska vara sin egen kapten och föra befäl över sitt eget rymdskepp. Men jag antar väl att det ger utrymme att plocka ihop sin egen besättning och så vidare. J.

Kan man inte vara annat som läkare eller ingenjör? Jag trodde det.

Då lär du ha färre allierade :P , fast jag har inte bestämt mig, fast jag är sugen på det där nya Valiant skeppet (som är en vidareutveckling av Defiant).

Just det, mer att förstöra och mer ära till mig ;)

Btw har vi ingen "Fleet" här på startrekdb? Varför inte bilda en fleet och gadda ihop oss när väl spelet släpps?

Edited by Schwozh

Det var snack om det ja, jag tycker att det är en bra idé. Har man inga allierade i början blir man nog lätt krossad av nån 24/7 spelare som kommer att vara mycket övermäktig i början.

PvP striderna kommer ju enbart utkämpas mellan klingons och federationen till en början. Enligt ST:Online crew, kommer det sen fler expansions där romulaner, cardassier kommer att inkluderas som spelbara arter.

Men ett Fleet här tycker ja vi kan prestera, varför inte köra en tråd i ett forum där vi disskuterar hur "äventyret" går för oss. Eventuellt planera olika äventyr tillsammans=).

Om jag inte kör som klingons, kan jag tänka mig att ha ett engineer skepp där jag repererar skadade skepp :P

Man kan ju tycka och hoppas att detta men att man åker på stordäng, när man är ny i spelet, är balanserat så att detta inte kan ske så lätt när man är "grön". Så att det inte blir som i ett avsnitt i south park där Cartman och grabbarna blir massakrerade av en meganörd som bor vid datorn. :D