The Holy Three Postad 28 Oktober, 2009 Författare Rapport Postad 28 Oktober, 2009 Det ska nog gå bra, ska se om jag får med mig några av mina kompisar dit också. Citera
The Holy Three Postad 1 November, 2009 Författare Rapport Postad 1 November, 2009 Jag kommer ha med mig en eller två kompisar, en annan ställde in då han har ett dop att gå på. Ena vännen bor i Linköping & är student. Vart bor du, Kashked, i Ryd du med? Vilken tid ska vi säga? Citera
Kashked Postad 2 November, 2009 Rapport Postad 2 November, 2009 Japp, det är Ryd som gäller. Sen måste vi bestämma om vi ska säga fredag eller lördag.... För min del så spelar det ingen roll. Citera
The Holy Three Postad 2 November, 2009 Författare Rapport Postad 2 November, 2009 För min del måste det som sagt ske på fredagen, då jag har ett No Ma'am möte på lördag. Kompisen som pluggar bor också i Ryd så han hittar nog om du säger adressen. Citera
Kashked Postad 2 November, 2009 Rapport Postad 2 November, 2009 Så var det ja... Fredag blir det då. Några förslag på tid? Jag skickar min adress via PM till de som anmält intresse. Om så önskas kan vi mötas upp nånstans så alla hittar. Ryd är en labyrint. Citera
The Holy Three Postad 2 November, 2009 Författare Rapport Postad 2 November, 2009 Vad sägs om... kl 18:00? Citera
dagas Postad 3 November, 2009 Rapport Postad 3 November, 2009 Vad sägs om... kl 18:00? Visst. 18 går bra. Citera
commander ricochet Postad 3 November, 2009 Rapport Postad 3 November, 2009 Då är det mega-nörd-varning i Ryd på fredag då! Citera
Mr Trek Postad 3 November, 2009 Rapport Postad 3 November, 2009 Hehe, det är det säkert ;) ^ Jag ska bara som amiral på stjärnflottehögkvarteret (databasen) önska er lycka till! Citera
Kashked Postad 3 November, 2009 Rapport Postad 3 November, 2009 Då är det mega-nörd-varning i Ryd på fredag då! Hehe, jo, precis. Mest lidande blir nog min flickvän, hon planerar att gömma sig i sovrummet hela kvällen... :lol: ... Star Trek är inte precis det bästa hon vet... :P Citera
The Holy Three Postad 3 November, 2009 Författare Rapport Postad 3 November, 2009 Haha, du får väl ta och breaka in henne. Gjorde jag med min, tog dock ett par år innan det gick hem ;) Citera
The Holy Three Postad 4 November, 2009 Författare Rapport Postad 4 November, 2009 Så, kommer någon av er att köpa filmen innan fredag eller ska jag dra med mig min? Blir inte hela skeppet då givetvis, utan bara skivan i ett annat fodral, så länge jag inte får min beställning från Home Entertainment de närmaste dagarna. Citera
Kashked Postad 4 November, 2009 Rapport Postad 4 November, 2009 Jag kommer inte köpa den just nu iaf. Citera
dagas Postad 5 November, 2009 Rapport Postad 5 November, 2009 Nej bäst att The Holy Three tar med filmen. Haha stackars din flickvän. Men du har väl säkert vart med om att hon har haft någon tjejträff där de hållt på med något som du inte tyckt var intressant. Vi syns klockan 18. Hoppas man hittar men det ska man nog. Annars får man väl ringa. Citera
commander ricochet Postad 5 November, 2009 Rapport Postad 5 November, 2009 Väl mött imorgon! :vulcan: Citera
Kashked Postad 6 November, 2009 Rapport Postad 6 November, 2009 Som sagt, ring om ni inte hittar, och/eller när ni är framme utanför huset. Citera
The Holy Three Postad 6 November, 2009 Författare Rapport Postad 6 November, 2009 Will do! Ikväll ska ölen flöda, mina herrar! Citera
The Holy Three Postad 7 November, 2009 Författare Rapport Postad 7 November, 2009 Treffen var lyckad, såg på ett TOS avsnitt medan vi väntade på Pizza, beställd från Pizzaonline. Avsnittet vi valde var A Piece of the Action, ena vännen jag drog med som inte är en Trekkie gillade avsnittet så mycket att han vill låna mina säsonger Sen blev det filmtittande & lite snack efteråt, sen gick vi ner till bussen för oss som skulle ta den. Lyckad Treff som sagt. Förmodligen Kashked's sista då han flyttar från Östergötland nästa månad Citera
commander ricochet Postad 7 November, 2009 Rapport Postad 7 November, 2009 Ja det var trevligt o lagom dos med star trek! B) Vi får väl ta en treff igen efter jul och nyår! Då gärna hemma hos The Holy Three! Synd att det är lite tunnt med sena tåg hem bara. Vi var 6 stycken plus en "närmast sörjande" men jag tror att hon tyckte att det var en bra film! Citera
Kashked Postad 8 November, 2009 Rapport Postad 8 November, 2009 Den "närmast sörjande" låter meddela att hennes behållning av filmen troligen ökades av hennes generösa intag av vin.... :P :lol: ...men går i alla fall med på att hon tycker att den nya filmen är bättre än äldre ST/Sci-fi. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.