RoLaren Postad 11 Oktober, 2010 Författare Rapport Postad 11 Oktober, 2010 Play skickar enbart cd, dvd, blueray & böcker till Sverige inga prylar alltså Citera
Mr Trek Postad 4 November, 2010 Rapport Postad 4 November, 2010 http://www.play.com/PC/PCs/4-/11857007/Star-Trek-U-S-S-Enterprise-Web-Cam/Product.html?ptsl=1&ob=Price&fb=0 Kolla vad jag hittade när jag egentligen skulle kolla på DVD-skivor att bränna på, var bara tvungen att kolla in ST också Citera
RoLaren Postad 8 April, 2011 Författare Rapport Postad 8 April, 2011 Detta är väl något man kan ha stor nytta av. Citera
The Holy Three Postad 8 April, 2011 Rapport Postad 8 April, 2011 Detta är väl något man kan ha stor nytta av. Den där hamnade precis högst upp på min julklappslista! Jösses vad cool! Citera
RoLaren Postad 9 April, 2011 Författare Rapport Postad 9 April, 2011 Den där hamnade precis högst upp på min julklappslista! Jösses vad cool! Min med. Får se om man kan vänta så länge dock. Citera
The Holy Three Postad 1 Maj, 2011 Rapport Postad 1 Maj, 2011 Blev jätteglad när jag såg att Play nu säljer Star Trek badrocken, fram tills jag blev påmind om RoLarens inlägg där det står att dom inte säljer några prylar Löjlig regel. Citera
RoLaren Postad 1 Maj, 2011 Författare Rapport Postad 1 Maj, 2011 Men det är ett plagg! inte en pryl. Play skickar kläder iaf. :gråter: Citera
The Holy Three Postad 1 Maj, 2011 Rapport Postad 1 Maj, 2011 Ah, trodde du syftade på allt annat förutom CD, DVD, Blu-ray och böcker som du skrev att dom endast skickade i ditt inlägg Citera
The Holy Three Postad 11 Maj, 2011 Rapport Postad 11 Maj, 2011 Den här är riktigt cool, och ett måste till samlingen: En USS Enterprise pizza slicer! Nu är den här!!! Roliga Prylar har äntligen köpt hem pizzaskäraren och finns nu i lager för 299 kr! http://www.roligaprylar.se/Star-Trek-Pizzaskaerare.html Citera
RoLaren Postad 4 April, 2012 Författare Rapport Postad 4 April, 2012 Think Geek säljeer nu en uppblåsbar Captain Kirk chair http://www.thinkgeek.com/geek-kids/3-7-years/e9ce/?pfm=AprilFools_homepage_Featured_3_e9ce Citera
The Holy Three Postad 4 April, 2012 Rapport Postad 4 April, 2012 (redigerade) Haha, klockren grej att ha om man ska sitta utanför biografen och köa för att få tag på biobiljetter till senaste Star Trek filmen. Redigerad 4 April, 2012 av The Holy Three Citera
RoLaren Postad 4 April, 2012 Författare Rapport Postad 4 April, 2012 Undrar om man kan ha den i poolen i sommar. LOL! Citera
O'Brien Postad 4 April, 2012 Rapport Postad 4 April, 2012 Hehe, cool! En sådan måste man ju bara ha ju! Citera
The Holy Three Postad 17 September, 2012 Rapport Postad 17 September, 2012 Think Geek är i farten igen, denna gång med kakformar i Star Treks anda! Tänk vad kul det skulle vara att julbaka med dessa! Citera
RoLaren Postad 19 September, 2012 Författare Rapport Postad 19 September, 2012 Det är nästan så t o m jag skulle äta pepparkakor formade som en phaser. Citera
The Holy Three Postad 29 December, 2012 Rapport Postad 29 December, 2012 (redigerade) Ännu en cool grej man måste ha av Thinkgeek: http://www.thinkgeek.com/product/eef3/ Nu kan man alltså torka av sig efter en dusch med en Star Trek handduk, spraya lite Sulu parfym på kroppen, sätta på sig sin Star Trek badrock med tillhörande Tribbles tofflor. Trekkie heaven! Redigerad 29 December, 2012 av The Holy Three Citera
RoLaren Postad 29 December, 2012 Författare Rapport Postad 29 December, 2012 Måste ha! Skulle passa jättebra till min fina Star Trek morgonrock i fleece. Citera
Hugh Postad 7 Februari, 2013 Rapport Postad 7 Februari, 2013 Kan någon klara sig utan den här? /Hugh Citera
The Holy Three Postad 8 Februari, 2013 Rapport Postad 8 Februari, 2013 Va kladdigt skägget blev helt plötsligt. Citera
RoLaren Postad 10 Februari, 2013 Författare Rapport Postad 10 Februari, 2013 Supersnyggt bygge. Vill ha! För att slippa sömnlöshet: http://www.jumpinjammerz.com/star-trek-footed-pajamas.html Citera
The Holy Three Postad 10 Februari, 2013 Rapport Postad 10 Februari, 2013 Hahaha, om jag bara använde mig av pyjamas. Är väl ett perfekt tillfälle att börja? Citera
Mr. Douglas Postad 10 Februari, 2013 Rapport Postad 10 Februari, 2013 överväger att börja använda pyjamas Citera
RoLaren Postad 5 Mars, 2013 Författare Rapport Postad 5 Mars, 2013 Stäng av elementet och öppna fönstret, helst ska det vara max -20C ute, och då kan pyjamasen komma väl till pass ;-) Här är en annan grej man inte kan vara utan. Citera
The Holy Three Postad 29 April, 2013 Rapport Postad 29 April, 2013 Det här kommer jag använda för att mata mina framtida barn med Ett skepp kommer lastat... Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.