Jump to content

Prylar man inte kan vara utan

RoLaren

Recommended Posts

Jag tycker då att det är romantiskt med det överkastet men det finns nog en risk att tjejerna tycker att det är barnsligt :rodna: Jag tycker att det är macho! Men det ser ut som att sängen är typ..lite väl smal för det lakanet!? Eller är det trekkigt svävande utanför sängen som gäller? :visslar:

Och den öppnaren ska jag bara tjacka! (Jag som bara har en skyttel från burger king och en star trek-tröja)

• 1 month later...

Är det någon som vet om någon affärer i Sverige eller internet-butik som säljer star trek-skeppsmodeller?

sfbok.se har tydligen inte den jag söker längre: Enterprise D

Moviestore har Enterprise specialvarianten från den alternativa tidslinjen från "All good things" men jag skulle helst vilja ha orginalet(fast samma "typ" av modell(alltså ej den billigare som också finns).

• 2 months later...
  • 2 months later...
  • 5 months later...

Är du säker på att du inte kunde beställa från play.com? Jag beställde precis star trek enterprise boxen samt bluray film boxen. Först kunde jag inte heller beställa då det stod att dessa bara gällde i UK, men om man trycker på knappen längst upp till höger på sidan (euro märket). När du väl har fått priserna i euro, då går det att beställa utan problem!

Fri frakt dessutom, har mina härliga boxar denna vecka förhoppningsvis. Det verkar som att play.com är ungefär som prisjakt, fast bara det billigaste alternativet visas, och man betalar bara på ett ställe. Klockrent tycker jag.