Jump to content

Tom Hardy blev missbrukare efter att Nemesis floppade

Nyhet

Recommended Posts

Skådespelaren Tom Hardy, 31, som spelade skurken Shinzon i Nemesis tog filmens flopp hårt. Han började dricka, använda crack och förlorade sitt äktenskap.

- Jag tappade helt kontrollen och jag har tur att det inte inträffade någon hemsk olycka eller att jag hamnade i fängelset. Därför det var dit jag på väg, säger han till The Guardian.

När Nemesis hade premiär räknades han som en kommande stjärna efter roller i Black Hawk Down och miniserien Band of Brothers. Men floppen fick hans stjärna att dala.

- Skådespelare, som alla konstnärer, är djupt intresserade av sig själva. Men jag är också medveten om hur oviktig jag är. I de flesta skådespelare så utspelar sig det en strid mellan massiva egon och låg självkänsla. Se på mig! Nej. se inte på mig! Se men rör mig inte!

Numera mår han bättre, har en ny relation och en son.

- Nu känner jag min best och vet hur jag ska hantera den. Det är som att leva med 200 kilo tung orangutang som vill döda mig. Den är mycket mer kraftfull än vad jag är, talar inte samma språk och springer runt i min själs mörker. Jag skulle ha sålt min mor för crack.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Fast å andra sidan är det en branch där det är viktigt att tro på sig själv. Och når man framgång så sätter man gärna sig själv på en pedistal, eller i varje fall går på moln och då blir väl fallet när man upptäcker att man inte är stjärna längre desto hårdare. Det är väl något att skriva en film om, antar jag. J.

Ja, det är väll troligare att det var droger och sprit som var orsaken till att hans kariär gick sämre. Däremot kanske det var floppen av Nemesis som skadade hans självförtroende och därmed började han med droger.

Nog för att jag inte gillar Nemesis men jag trodde dock att den gick allmänt bra när den släpptes. Den har väll spelat in bra med pengar, och det är väll det enda som räknas i Hollywood??

Edited by Unkas

Ja, det är väll troligare att det var droger och sprit som var orsaken till att hans kariär gick sämre. Däremot kanske det var floppen av Nemesis som skadade hans självförtroende och därmed började han med droger.

Nog för att jag inte gillar Nemesis men jag trodde dock att den gick allmänt bra när den släpptes. Den har väll spelat in bra med pengar, och det är väll det enda som räknas i Hollywood??

Filmen spelade in $67,312,826 dollar världen över, en väldigt dålig summa då budgeten låg på 60 miljoner dollar.

Filmen spelade in $67,312,826 dollar världen över, en väldigt dålig summa då budgeten låg på 60 miljoner dollar.

Nemesis är den Star Trek-film som har gått sämst.

• Create New...