RoLaren Posted October 15, 2009 Report Posted October 15, 2009 Just nu visar kanalen Comedy Central "The Roast of William Shatner". Har man inte sett den. Slå på TVn nu! Jätteskoj.
The Holy Three Posted October 15, 2009 Report Posted October 15, 2009 Den bästa roast jag sett, nästan alla var riktigt roliga. Bäst är definitivt George Takei och Kevin Pollak, som gör världens bästa imitation av Shatner.
Aike Posted October 17, 2009 Report Posted October 17, 2009 När Takei skojar med Shatner finns på Youtube. Orkar dock inte leta reda på länken.
Anima Posted November 25, 2009 Report Posted November 25, 2009 När Takei skojar med Shatner finns på Youtube. Orkar dock inte leta reda på länken. Pretty pliiis? Jag hittar inte den....
O'Brien Posted May 18, 2012 Report Posted May 18, 2012 Gammalt, jag vet men jag råkade faktiskt bläddra förbi Comedy Central när just denna roastern var. Är inget större fan av roast, oftast blir det plumpt men denna var faktiskt ganska rolig och hyfsat högt till tak.
The Holy Three Posted May 18, 2012 Report Posted May 18, 2012 Gick och köpte DVDn Nu menar du? Jag köpte den först i julas, väldigt prisvärd DVD man kan se många gånger.
RoLaren Posted May 19, 2012 Author Report Posted May 19, 2012 Nej, det var länge sedan jag köpte den. Jag menade att den var så bra så att jag köpte den.
O'Brien Posted May 19, 2012 Report Posted May 19, 2012 Riktigt OT (William Shatner var med): någon som såg roasten med Joan Rivers?
The Holy Three Posted May 19, 2012 Report Posted May 19, 2012 Riktigt OT (William Shatner var med): någon som såg roasten med Joan Rivers? Nej, men jag kan tänka mig att den var brutal.
O'Brien Posted May 19, 2012 Report Posted May 19, 2012 Usch, det var ingen lek Riktigt OT (William Shatner var med): någon som såg roasten med Joan Rivers? Nej, men jag kan tänka mig att den var brutal. Usch ja, det var ingen lek. Man funderar ju på varför människan ställer upp?
AlmostHuman Posted June 12, 2012 Report Posted June 12, 2012 Är denna utgåva bra? Priset var ju riktigt bra om inte annat.
RoLaren Posted June 12, 2012 Author Report Posted June 12, 2012 Jag tror alla utgåvor är densamma. Skillnaden består nog bara i undertexter. Själv har jag den brittiska utan svensk text.
The Holy Three Posted June 12, 2012 Report Posted June 12, 2012 (edited) Ja, det ska vara samma på samtliga. Måste säga att jag är besviken på att dom inte har alla gästers roastning av Shatner med på DVD:n, dom visar bara korta sammandrag när vissa roastar honom. Har iofs inte kollat extramaterialet än, men beskrivningen av det som är inkluderat ger mig inga förhoppningar. Edited June 12, 2012 by The Holy Three
AlmostHuman Posted June 14, 2012 Report Posted June 14, 2012 Tack för svaren! Jag slår nog till trots allt. Kan vara kul att sälla en sådan utgåva till samlingen plus att det skulle vara kul att se om roasten, det var ett tag sedan senast.
The Holy Three Posted June 14, 2012 Report Posted June 14, 2012 Självklart ska du slå till, det är en väldigt prisvärd DVD som ger mycket underhållning
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now