dax_maryrussel Posted April 14, 2002 Report Share Posted April 14, 2002 Planerar ni in fredagen den 19:e paril 17.00/17.30 för en after-work-öl-med-b5/scifi-snack-kväll? Vi träffas på Minbar (eller Min Bar som den egentligen heter) på fredag 19 april vid ca 17-17.30-tiden. Alla som vill är välkomna. Vi kan lova trevligt sällskap, b5/sf-snack. Öl, lättöl och läsk etc finns att köpa. Ölen (både lätt och stark) kostar 25:- fram till 19.00 och det brukar finnas lite gratis käk. - så här trevligt hade vi på Minbar i somras - - http://www.babcon.org/archive/pub/index.html - Minbar är en "bakficka" till Restaurang Lagom som ligger på Aschebergsgatan i Göteborg, precis mittemellan Vasaplatsen och Landala (lite närmare till Vasaplatsen, så jag rek. den hålplatsen). Sen blir det fortsättning fredagen den 3:e maj, då det blir en före-wct-treff-med-st-sf-b5-snack. Samma tid 17.00/17.30 gäller. Välkomna även då! Kul om ni vill dyka upp. Vad sägs? Hälsningar dax _maryrussel "pubansvarig" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted April 14, 2002 Report Share Posted April 14, 2002 Tur att man bor i trevliga Göteborg. I'll be there, kanske 19/4 men ganska säkert 3/5. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SevenofNine Posted April 14, 2002 Report Share Posted April 14, 2002 ??? hej... Det verkar ju som det skulle vara kul Synd bara att jag inte kan komma dit då, eftersom min ekonnomi är ganska ansträngd för tillfället. Hoppas jag kan komma dit den 3;e ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted April 15, 2002 Report Share Posted April 15, 2002 Nån måste säga till mig sen vad ni snackade om efter som jag inte kan komma.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dax_maryrussel Posted April 18, 2002 Author Report Share Posted April 18, 2002 Kul med lite feedback! Ska nog försöka göra en liten sammanställning här vad vi pratade om för er "stackare" som inte kan komma. Du med lite pengar: kom och drick isvatten det är gratis liksom maten! dax [url=http://www.twentysevenandfortyone.cjb.net]www.twentysevenandfortyone.cjb.net/URL] This is not a page about Star Trek, it's about the people Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted October 4, 2005 Report Share Posted October 4, 2005 Finns denna träff i Göteborg kvar? :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted October 4, 2005 Report Share Posted October 4, 2005 ingen aning, men det tar ett tag innan jag får gå på puben så jag kan inte vara med oavsett :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odo II Posted October 4, 2005 Report Share Posted October 4, 2005 Kul initiativ, jag är på om fler är intresserade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Centerwall Posted October 4, 2005 Report Share Posted October 4, 2005 Hej! Det brukar vara lite folk som dyker upp och tar några öl kvällen innan en Star Treff, dock tror jag inte att det var något innan senaste treffen. Vill man ändå ta en öl och prata science fiction så kan jag rekommendera Club Cosmos (Sveriges äldsta SF-förening) pubträffar första tisdagen varje månad på Rover på Andra Långgatan. Nästa gång de träffas är med andra ord... idag (4/10)! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalaxian Posted October 4, 2005 Report Share Posted October 4, 2005 Synd att man inte kan vara med, skulel gärna vara det. Men bor man där jag bor så är det för långt att åka till sådana förutom de innan treffarna i så fall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RomulanStar Posted October 19, 2005 Report Share Posted October 19, 2005 ingen aning, men det tar ett tag innan jag får gå på puben så jag kan inte vara med oavsett :P Men så mycket trevligare det blir när du väl får . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts