Damien Stone Posted October 22, 2009 Report Posted October 22, 2009 Har lurkat i lite väl många år nu sen min senaste postning så det är väl dags att ge sig tillkänna ännu en gång. Är mitt uppe i en flytt och har hittat en hel drös med kort från det gamla Star Trek-kortspelet från Decipher. Är väl knaoppast något jag avser att behålla då det inte finns någon aktiv spelargrupp (är dåligt med trekkers överlag här uppe). En lista över de mer mer intressanta korten: The Emissary The Traveler Kira Nerys - Foil Empok Nor Deanna Troi Beverly Crusher Admiral Riker - Vitkantad Ultra-rare Jean-Luc Picard Data Geordi La Forge Julian Bashir Admiral McCoy - Promo, svartkantad, ej från reflections Jadzia Dax USS Enterprise USS Enterprise - E Luther Sloan x 2 - Promo, från 2nd Anthology Captain Kirk Spock - Promo Koloth - Foil Kivas Fajo - Collector x 2 Q's Tent x 8 Devidian Door x 3 Koval x2 - Promo, från 2nd Anthology Lt. Sisko USS Pasteur - Ultra-rare Legate Damar x 2 - Promo, från 2nd Anthology Gowron - Foil Jodmos - Promo, från 2nd Anthology Vedek Dax x 3 - Promo, från 2nd Anthology Bashir Founder x 2 - Promo, från 2nd Anthology Ja-rod - Promo, från 2-player Klingon Mogh - Promo, från 2-player Klingon Gi'ral - Promo, från 2-player Klingon Space Door Strict Dress Code Borg Ship :borg2: Hippocratic Oath x2 The Higher... The Fewer Make is so Quarks Isolinear Rods Det finns såklart väldigt många fler och antalet rares är väl runt en 200+. Jag förväntar mig inte direkt några fantasipriser då jag har svårt att se att korten skulle vara mycket värda idag. Kan till och med tänka mig att skicka dem mot att mottagaren står för frakten, det viktigaste är att de kommer till ett hem där de blir väl omhändertagna. Låter det intressant? Quote
t80u Posted October 23, 2009 Report Posted October 23, 2009 Jag är jättejätteintresserad, då vi fortfarande spelar spelet (men har lite svårt att få tag på kort) PMar direkt! Quote
Pjotr'k Posted October 23, 2009 Report Posted October 23, 2009 Det finns en second edition som tillverkas. Lite kan man använda dem ihop, men det är flera olikheter som gör att de inte är helt kompatibla. Har själv både 1st och 2nd edition, men har aldrig spelat då ingen varit intresserad. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.