Gå till innehåll
Nyhet

JJ Abrams: "Nästa film heter inte Star Trek 2"

Rekommenderade inlägg

JJ Abrams har inget namn för nästa Star Trek-film, men en sak är säker: den kommer inte att heta Star Trek 2.

- Jag tror inte vi kan kalla den för det, eller hur? Jag vet inte vad vi ska döpa den till. Det är en bra fråga, säger han till MTV.

I en telefonintervju med samma kanal berättar han ocks?? om att nästa film ska vara djupare. Hör det här.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Redigerad av Nyhet

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Den kommer att heta "Star trek 1.2"

Eller så kommer den att heta "Star trek - Witch timeline were we in did you say?" :knäpp:

Witch?? Inga häxor i filmen tack. :D :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Den kommer att heta "Star trek 1.2"

Eller så kommer den att heta "Star trek - Witch timeline were we in did you say?" :knäpp:

Witch?? Inga häxor i filmen tack. :D :P

Nu var du allt snabb på avtryckaren!

Får man inte vara trött och sliten på en söndag?;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nej, det får man inte när man har så många amiralpluppar som du har :P (Jag förstår att man kan vara trött på en söndag och det brukar jag också vara, så det är okej :) )

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Problemet är ju att star trek 2 finns och heter Wrath of Kahn. Så det blir nog till att ha ett fånigt tillnamn är jag rädd (som kommer att få en ännu fånigare svensk översättning.) J.

Khans vrede hette inte Star Trek 2 när den släpptes, siffran har lagts till senare. Nu i år har även TNG-filmerna fått nummer i vissa versioner. Star Trek 7: Generations osv.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Problemet är ju att star trek 2 finns och heter Wrath of Kahn. Så det blir nog till att ha ett fånigt tillnamn är jag rädd (som kommer att få en ännu fånigare svensk översättning.) J.

Khans vrede hette inte Star Trek 2 när den släpptes, siffran har lagts till senare. Nu i år har även TNG-filmerna fått nummer i vissa versioner. Star Trek 7: Generations osv.

Den har väl dock haft den där 2:an vid sitt namn väldigt länge nu, vilket är det som är poängen. Folk har vant sig vid att Wrath of Khan är 2:an, vare sig siffran är där eller inte.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg