Jump to content

JJ Abrams: "Nästa film heter inte Star Trek 2"

Nyhet

Recommended Posts

JJ Abrams har inget namn för nästa Star Trek-film, men en sak är säker: den kommer inte att heta Star Trek 2.

- Jag tror inte vi kan kalla den för det, eller hur? Jag vet inte vad vi ska döpa den till. Det är en bra fråga, säger han till MTV.

I en telefonintervju med samma kanal berättar han ocks?? om att nästa film ska vara djupare. Hör det här.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Edited by Nyhet

Problemet är ju att star trek 2 finns och heter Wrath of Kahn. Så det blir nog till att ha ett fånigt tillnamn är jag rädd (som kommer att få en ännu fånigare svensk översättning.) J.

Khans vrede hette inte Star Trek 2 när den släpptes, siffran har lagts till senare. Nu i år har även TNG-filmerna fått nummer i vissa versioner. Star Trek 7: Generations osv.

Problemet är ju att star trek 2 finns och heter Wrath of Kahn. Så det blir nog till att ha ett fånigt tillnamn är jag rädd (som kommer att få en ännu fånigare svensk översättning.) J.

Khans vrede hette inte Star Trek 2 när den släpptes, siffran har lagts till senare. Nu i år har även TNG-filmerna fått nummer i vissa versioner. Star Trek 7: Generations osv.

Den har väl dock haft den där 2:an vid sitt namn väldigt länge nu, vilket är det som är poängen. Folk har vant sig vid att Wrath of Khan är 2:an, vare sig siffran är där eller inte.

• Create New...