Nyhet Posted October 24, 2009 Report Share Posted October 24, 2009 (edited) JJ Abrams har inget namn för nästa Star Trek-film, men en sak är säker: den kommer inte att heta Star Trek 2. - Jag tror inte vi kan kalla den för det, eller hur? Jag vet inte vad vi ska döpa den till. Det är en bra fråga, säger han till MTV. I en telefonintervju med samma kanal berättar han ocks?? om att nästa film ska vara djupare. Hör det här. Källa [ Till originalnyheten ] Edited October 24, 2009 by Nyhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted October 25, 2009 Report Share Posted October 25, 2009 Problemet är ju att star trek 2 finns och heter Wrath of Kahn. Så det blir nog till att ha ett fånigt tillnamn är jag rädd (som kommer att få en ännu fånigare svensk översättning.) J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted October 25, 2009 Report Share Posted October 25, 2009 (som kommer att få en ännu fånigare svensk översättning.) J. Precis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fleetadmiral Posted October 25, 2009 Report Share Posted October 25, 2009 Jag tror att uppföljaren kommer att heta" "Star Trek - Äventyret fortsätter..." Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted October 25, 2009 Report Share Posted October 25, 2009 Den kommer att heta "Star trek 1.2" Eller så kommer den att heta "Star trek - whitch timeline were we in did you say?" :knäpp: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted October 25, 2009 Report Share Posted October 25, 2009 Den kommer att heta "Star trek 1.2" Eller så kommer den att heta "Star trek - Witch timeline were we in did you say?" :knäpp: Witch?? Inga häxor i filmen tack. :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted October 25, 2009 Report Share Posted October 25, 2009 Den kommer att heta "Star trek 1.2" Eller så kommer den att heta "Star trek - Witch timeline were we in did you say?" :knäpp: Witch?? Inga häxor i filmen tack. :P Nu var du allt snabb på avtryckaren! Får man inte vara trött och sliten på en söndag?;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted October 25, 2009 Report Share Posted October 25, 2009 Nej, det får man inte när man har så många amiralpluppar som du har :P (Jag förstår att man kan vara trött på en söndag och det brukar jag också vara, så det är okej ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted October 25, 2009 Report Share Posted October 25, 2009 Jag kommer alltid förknippa den senaste som Star Trek XI, så uppföljaren lär nog gå i samma fotspår, då alltså XII. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted October 26, 2009 Report Share Posted October 26, 2009 Problemet är ju att star trek 2 finns och heter Wrath of Kahn. Så det blir nog till att ha ett fånigt tillnamn är jag rädd (som kommer att få en ännu fånigare svensk översättning.) J. Khans vrede hette inte Star Trek 2 när den släpptes, siffran har lagts till senare. Nu i år har även TNG-filmerna fått nummer i vissa versioner. Star Trek 7: Generations osv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PerZerk Posted October 26, 2009 Report Share Posted October 26, 2009 Det återstår dock att se om den är bättre än vad Star Trek XI var. Gillar inte när man ska ändra om allt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted October 26, 2009 Report Share Posted October 26, 2009 Problemet är ju att star trek 2 finns och heter Wrath of Kahn. Så det blir nog till att ha ett fånigt tillnamn är jag rädd (som kommer att få en ännu fånigare svensk översättning.) J. Khans vrede hette inte Star Trek 2 när den släpptes, siffran har lagts till senare. Nu i år har även TNG-filmerna fått nummer i vissa versioner. Star Trek 7: Generations osv. Den har väl dock haft den där 2:an vid sitt namn väldigt länge nu, vilket är det som är poängen. Folk har vant sig vid att Wrath of Khan är 2:an, vare sig siffran är där eller inte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts