Nyhet Posted October 28, 2009 Report Share Posted October 28, 2009 I det senaste numret av serietidningen Herman Hedning finns det en 5 sidor lång tecknad seriehyllning till Star Trek: Originalserien. Den finns i affärer nu, så köp den innan den tar slut! (Tack till Kris på WCT-listan för tipset) [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted October 28, 2009 Report Share Posted October 28, 2009 So fettot Herman hyllar star trek? Käkar han upp enterprise eller? :visslar: :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted October 29, 2009 Report Share Posted October 29, 2009 So fettot Herman hyllar star trek? Käkar han upp enterprise eller? :visslar: :lol: Nä, det är i serien Bacon & Egg som hyllningen är i. I HH finns det är "Stargate" därimot Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted October 29, 2009 Report Share Posted October 29, 2009 Läser inte tidningen personligen men har en kompis som gör det. Har bett honom kolla in det åt mig, kanske är något man köper bara för skojs skull. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted October 29, 2009 Report Share Posted October 29, 2009 Får läsa igenom serien i någon affär. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted October 29, 2009 Report Share Posted October 29, 2009 Kul serie, det var som sagt Bacon & Egg där Egg drömmer om att han blir uppbeamad. Eller är det verklighet? Det är Patrik Norrman som står bakom text och bild. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popesize Posted November 3, 2009 Report Share Posted November 3, 2009 Själv tyckte jag väl att det var ett av de svagare Bacon & Egg-avnitten hittills. Då föredrar jag mobiltelefonen/TOS-cmmunicatorn och Spock från 1995. I övrigt tycker jag nog att bacon & Egg är en riktigt schysst serie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts