Nyhet Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 (edited) John Cho, Hikaru Sulu i Star Trek, vill att besättningen ska tampas med ärkeskurken Khan i nästa film. - Han är hårdast av dom alla och har, enligt min åsikt, den coolaste frisyren, säger han till Comingsoon.net. Cho hoppas också att Sulus inre egenskaper ska utvecklas i uppföljaren. - Upplevelsen i den senaste filmen var väldigt annorlunda för mig som skådis, eftersom jag har aldrig gjort en stor actionscen och har aldrig tränat på det sättet. Det skulle vara kul att fokusera på det inre nästa gång. Källa [ Till originalnyheten ] Edited November 18, 2009 by Nyhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Inte för att det är unikt att en "ny" skådespelare spelar en redan spelad skurk(eller hjälte för den delen) men här känns det inte som att dessa ondskefulla skor ska kunna fyllas...men det kanske är lite ensidigt sett och ur en trekk-nörds synvinkel Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Jag tror inte dom vågar gå så långt, att göra en ny Khan. Dom kan ju göra precis allt nu med det nya universumet, varför gå tillbaka till Khan? Idioti. Nej vänta, onödig & fantasilös idioti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Det är ju det jag har sagt hela tiden... khaaaaan! :visslar: J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pela Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 (edited) Eventuell spoilervarning... (Hur gör man de där dolda spoilertexterna?) På kommentatorspåret till den nya filmen pratade dom om att de hade funderat på att göra något med Botany Bay i slutscenen. Men lät bli det för att de tyckte att det skulle låsa upp dom för mycket inför nästa film. Så det verkar inte bara vara John Cho som varit inne på Khan-idén. Edited November 18, 2009 by pela Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 (edited) Eventuell spoilervarning... (Hur gör man de där dolda spoilertexterna?) På kommentatorspåret till den nya filmen pratade dom om att de hade funderat på att göra något med Botany Bay i slutscenen. Men lät bli det för att de tyckte att det skulle låsa upp dom för mycket inför nästa film. Så det verkar inte bara vara John Cho som varit inne på Khan-idén. Klicka på "använda fulständig editor" (inte snabbläget), klicka på rutan "andra stilar" och välj spoiler. Eller skriv bara på ena sidan av texten och [ / s poiler](utan mellanrummen) på andra sidan av texten du vill lägga in ;) Edited November 18, 2009 by Mr Trek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Och vad är Botany Bay? (förutom ett område med pirater i world off warcraft.. :P ) J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 (edited) Och vad är Botany Bay? (förutom ett område med pirater i world off warcraft.. :P ) J. Botany Bay är namnet på Khans ursprungliga skepp. Se TOS avsnitt "Space Seed" (1.22), eller filmen "The Wrath of Khan". Edited November 18, 2009 by Unkas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts