Jump to content

John Cho vill se Khan som fiende i nästa film

Nyhet

Recommended Posts

John Cho, Hikaru Sulu i Star Trek, vill att besättningen ska tampas med ärkeskurken Khan i nästa film.

- Han är hårdast av dom alla och har, enligt min åsikt, den coolaste frisyren, säger han till Comingsoon.net.

Cho hoppas också att Sulus inre egenskaper ska utvecklas i uppföljaren.

- Upplevelsen i den senaste filmen var väldigt annorlunda för mig som skådis, eftersom jag har aldrig gjort en stor actionscen och har aldrig tränat på det sättet. Det skulle vara kul att fokusera på det inre nästa gång.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Edited by Nyhet

Eventuell spoilervarning... (Hur gör man de där dolda spoilertexterna?)

På kommentatorspåret till den nya filmen pratade dom om att de hade funderat på att göra något med Botany Bay i slutscenen. Men lät bli det för att de tyckte att det skulle låsa upp dom för mycket inför nästa film. Så det verkar inte bara vara John Cho som varit inne på Khan-idén.

Edited by pela

Eventuell spoilervarning... (Hur gör man de där dolda spoilertexterna?)

På kommentatorspåret till den nya filmen pratade dom om att de hade funderat på att göra något med Botany Bay i slutscenen. Men lät bli det för att de tyckte att det skulle låsa upp dom för mycket inför nästa film. Så det verkar inte bara vara John Cho som varit inne på Khan-idén.

Klicka på "använda fulständig editor" (inte snabbläget), klicka på rutan "andra stilar" och välj spoiler.

Eller skriv bara

på ena sidan av texten och [ / s poiler](utan mellanrummen) på andra sidan av texten du vill lägga in ;)

Edited by Mr Trek

Och vad är Botany Bay? (förutom ett område med pirater i world off warcraft.. :P ) J.

Botany Bay är namnet på Khans ursprungliga skepp. Se TOS avsnitt "Space Seed" (1.22), eller filmen "The Wrath of Khan".

Edited by Unkas

• Create New...