The Holy Three Postad 13 Januari, 2010 Rapport Postad 13 Januari, 2010 Många andra forum har en liknande tråd som denna, därför tyckte jag att det här forumet saknade något liknande. Så här har vi en tråd där vi medlemmar kan gratta varandra på varandras födelsedagar. Tråden kan även användas till att gratta folk inom Star Trek som fyller år, och vissa jubileum, t. ex om det gått X antal år sedan en Star Trek serie började sändas på TV för första gången. Den 16/1 fyller t. ex Voyager år. Ni förstår säkert konceptet. Citera
commander ricochet Postad 13 Januari, 2010 Rapport Postad 13 Januari, 2010 Trevligt initiativ! Grattis Voyager! Citera
The Holy Three Postad 16 Januari, 2010 Författare Rapport Postad 16 Januari, 2010 Idag fyller som redan nämnt Voyager 15 år http://www.startrekdb.se/index.php?nyhet_id=1998 En helt ok milstolpe ändå. Grattis! Citera
thamupp Postad 16 Januari, 2010 Rapport Postad 16 Januari, 2010 Grattis The Holy Three säger jag då klockan slagit över tolv! Citera
RoLaren Postad 17 Januari, 2010 Rapport Postad 17 Januari, 2010 Perfekt egentligen då idag är det 17/1... 1701... Citera
commander ricochet Postad 17 Januari, 2010 Rapport Postad 17 Januari, 2010 Grattis Axel F .. jag menar The Holy Three! Nu är du snart vuxen! :lol: En rumulan ale-skål på dej! Citera
The Holy Three Postad 18 Januari, 2010 Författare Rapport Postad 18 Januari, 2010 Perfekt egentligen då idag är det 17/1... 1701... Holy crap! 3 och ett halvt år som Star Trek fan och jag har ALDRIG tänkt på det förut :blink: Nu är man ju helt plötsligt ännu coolare B) Tack allihopa, hade en trevlig dag med vänner och familj & massvis med presenter givetvis. Nu är jag i medel-medelåldern. Citera
The Holy Three Postad 3 Februari, 2010 Författare Rapport Postad 3 Februari, 2010 Nämen, fyllde Micke år idag?? :o Oj, där ser man. Grattis! Bjussar på en öl på Östgöta Treffen ;) Citera
commander ricochet Postad 4 Februari, 2010 Rapport Postad 4 Februari, 2010 Man bugar och tackar! Citera
The Holy Three Postad 7 Februari, 2010 Författare Rapport Postad 7 Februari, 2010 Grattis på födelsedagen till thamupp! Citera
RoLaren Postad 7 Februari, 2010 Rapport Postad 7 Februari, 2010 Grattis Muppen, hoppas du haft en trevlig födelsedag Kanske fått lite star trekprylar? Citera
Mr Trek Postad 7 Februari, 2010 Rapport Postad 7 Februari, 2010 Han skulle önska sig DS9 tror jag^ :visslar: Citera
thamupp Postad 7 Februari, 2010 Rapport Postad 7 Februari, 2010 Man tackar så mycket! Nja.. Star Trek Online + 12 månader speltid blev årets present men av de pengar jag får så kommer det bli att köpa hela DS9 på DVD. Citera
commander ricochet Postad 13 Februari, 2010 Rapport Postad 13 Februari, 2010 Grattis Mr_Data på 41-årsdagen! Hoppas att du får stor behållning nu av säsong 1-2 av DS9! Tjooo! (jo vi har en trekker till i vårt län) Citera
Mr_Data Postad 13 Februari, 2010 Rapport Postad 13 Februari, 2010 Grattis Mr_Data på 41-årsdagen! Hoppas att du får stor behållning nu av säsong 1-2 av DS9! Tjooo! (jo vi har en trekker till i vårt län) Stort tack!! Ska bli najs att kolla igenom SP9!! B) Citera
The Holy Three Postad 13 Februari, 2010 Författare Rapport Postad 13 Februari, 2010 Jaha, ännu en öschötte (som precis gjort sitt första inofficiella inlägg här på forumet)? Kul, behövs fler aktiva såna. Citera
The Holy Three Postad 16 Mars, 2010 Författare Rapport Postad 16 Mars, 2010 Grattis till Supreme Commander JAF på sin 39årsdag! Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.