Commander Michels Posted January 17, 2011 Report Share Posted January 17, 2011 Gratulerar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted January 17, 2011 Report Share Posted January 17, 2011 Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted January 17, 2011 Author Report Share Posted January 17, 2011 Tack så mycket allihopa Har haft en lyckad kväll med mina vänner, firades av familjen igår eftersom alla var lediga då. Fick en hel del presenter men (tyvärr) inget Trekkigt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted January 18, 2011 Report Share Posted January 18, 2011 Grattis i efterskott The Holy Three! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted March 16, 2011 Author Report Share Posted March 16, 2011 Stort grattis till Supreme Commander JAF som fyller 40 år idag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted March 16, 2011 Report Share Posted March 16, 2011 Grattis! Ha en riktigt toppen födelsedag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted March 16, 2011 Report Share Posted March 16, 2011 Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted March 16, 2011 Report Share Posted March 16, 2011 JAF din gamle skojare. Hoppas du haft en bra födelsedag med massor av katter och ännu mer Star Trek. Varför inte en musikal i star trek-tappning med katter som skådisar vilka jamar i kapp? :lol: Lagom stor jordgubbstårta med 40 ljus åt dig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 Du ska inte förse min hjärna med sådana där idéer, då kanske jag tvingar dig att gå på premiären ;) Däremot såg jag Hair och där var det två föredetta katter med som jag har träffat (well, det var faktist tre skådisar med som jag har träffat) så det var extra kul. Och tack alla som gratulerade. J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted March 17, 2011 Report Share Posted March 17, 2011 Grattis i efterskott! Var inte riktigt med på noterna i forumet igår, förlåt :rodna: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 Stort GRATTIS till MrTrek som fyllde 15 igår. Hoppas du fick så mycket Star Trekprylar och golfutrustning du kan komma att behöva Samma födelsedag som Nimoy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 Grattis Mr trek i efterskott. Live long and prosper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 Grattis MrTrek! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 Grattis i efterskott mr trek! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted March 27, 2011 Report Share Posted March 27, 2011 Man tackar!! I Star Trek-väg fick jag en bok, I.K.S. Gorkon #3: Enemy Territory. Den har jag velat läsa i ett och ett halvt år efter att ha läst seriens andra böcker som är fantastiskt bra!! Tack lillasyster! Sen så har man fått massor med pengar också som man ju kan använda :visslar: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted March 27, 2011 Author Report Share Posted March 27, 2011 Grattis på födelsedagen och grattis till att dela den med en så stor man som Leonard Nimoy! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted April 12, 2011 Author Report Share Posted April 12, 2011 Stort grattis till emil9898 som fyller år idag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted April 12, 2011 Report Share Posted April 12, 2011 Grattis emil9898 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted April 12, 2011 Report Share Posted April 12, 2011 Grattis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted April 12, 2011 Report Share Posted April 12, 2011 Grattis Emil! Och även grattis till De bemannade Rymdresornas 50-årsdag Gagarin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted April 12, 2011 Report Share Posted April 12, 2011 Grattis emil!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil9898 Posted April 13, 2011 Report Share Posted April 13, 2011 (edited) Tack så mycket! Grattis i efterskott Mr Trek och Supreme Commander JAF Jag har inte hunnit vara inne så mycket men det ska blir ändring på det nu Edited April 13, 2011 by emil9898 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted April 15, 2011 Author Report Share Posted April 15, 2011 Grattis till Schwozh, en annan 85:a här på forumet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted April 15, 2011 Report Share Posted April 15, 2011 Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted April 15, 2011 Report Share Posted April 15, 2011 Grattis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts