thamupp Postad 1 April, 2010 Rapport Postad 1 April, 2010 välkommen hem! Och grattis i efterskott! ;) Citera
thamupp Postad 12 April, 2010 Rapport Postad 12 April, 2010 Grattis Emil9898! Jag undrar om jag får iväg detta innan midnatt... Aja, grattis i efterskott i så fall :P Citera
The Holy Three Postad 15 April, 2010 Författare Rapport Postad 15 April, 2010 Grattis till Schwozh som fyller 25 år idag! Citera
RoLaren Postad 15 April, 2010 Rapport Postad 15 April, 2010 Missade med någon minut, men stort grattis =) Citera
Mr Trek Postad 16 April, 2010 Rapport Postad 16 April, 2010 Jag grattade honom visserligen i honoms kommentarer igår på rätt dag, men säger grattis igen! Citera
The Holy Three Postad 18 April, 2010 Författare Rapport Postad 18 April, 2010 Grattis till veteran medlemmen Kathryn Archer som fyller 28 idag! Citera
Nettan Postad 22 Maj, 2010 Rapport Postad 22 Maj, 2010 (redigerade) Idag råkar jag att se en mycket viktig person som fyller idag. Gratulerar Pjotr'k på sin 38-årsdag. Redigerad 22 Maj, 2010 av Nettan Citera
Pjotr'k Postad 22 Maj, 2010 Rapport Postad 22 Maj, 2010 Tack skall ni ha allihopa! Det har varit en riktigt bra dag. Fick 500 kronor till mitt Star Trek-konto (det blir böcker, det) och troligtvis får jag en Star Trek-bok på måndag med posten... Dessutom blev det en picknick vid Torpa Stenhus, Sveriges bäst bevarade medeltidsslott, bara en halvtimme från där vi bor. Att jag har missat detta stora! Citera
RoLaren Postad 23 Maj, 2010 Rapport Postad 23 Maj, 2010 Grattis i efterskott. Bra presenter du fick =) Citera
The Holy Three Postad 23 Maj, 2010 Författare Rapport Postad 23 Maj, 2010 Det missade jag visst, grattis! Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.