Gå till innehåll

Star Trek Online FAQ


Rekommenderade inlägg

  • Svar 135
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Jag har fortfarande inte fått mina ds9 uniformer =( . Men jag har t116 rifle, den är fin den =)När egentligen spelar alla detta under dagen (alltså ni på forumet)?

Förresten någon som vet om man kan skaffa det dära pansaret som Voyager har i avsnittet End-Game, tror jag såg en bild på ST:onlines hemsida på ett fed skepp som hade det.

Redigerad av Schwozh
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag flyttade ovanstående två inlägg till vår fina nya STO FAQ :)

Det fanns lite andra frågor i STO-tråden som också var av frågekaraktär men dom var ganska vida så det fick stå kvar...o jag kan ju inte moderera mina modererarkollergor heller! ;)

Bössan var enligt mitt tycke ganska mesig men den kanske går att modifiera senare framöver på memory alpha-basen.

Jag spelar mest kvällar...och hela nätter :rodna: Jag måste komma ihåg attlägga till er "nya" som vänner på chatten. (Nu är servern nere för uppstyrning samt en ny patch.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fortfarande inte fått mina ds9 uniformer =( . Men jag har t116 rifle, den är fin den =)När egentligen spelar alla detta under dagen (alltså ni på forumet)?

Förresten någon som vet om man kan skaffa det dära pansaret som Voyager har i avsnittet End-Game, tror jag såg en bild på ST:onlines hemsida på ett fed skepp som hade det.

Cryptic har haft problem med det här med bonus grejerna men DS9 uniformerna ska finnas nu... ;)

Har du skrivit in "Exclusive Deep Space Nine Uniform Set" koden? I så fall ska uniformen finnas hos en "Skräddare" tex Cardassianen(?) på Solstarbase :P

Du behöver alltså inte hämta din uniform i "C-Store".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fortfarande inte fått mina ds9 uniformer =( . Men jag har t116 rifle, den är fin den =)När egentligen spelar alla detta under dagen (alltså ni på forumet)?

Förresten någon som vet om man kan skaffa det dära pansaret som Voyager har i avsnittet End-Game, tror jag såg en bild på ST:onlines hemsida på ett fed skepp som hade det.

Cryptic har haft problem med det här med bonus grejerna men DS9 uniformerna ska finnas nu... ;)

Har du skrivit in "Exclusive Deep Space Nine Uniform Set" koden? I så fall ska uniformen finnas hos en "Skräddare" tex Cardassianen(?) på Solstarbase :P

Du behöver alltså inte hämta din uniform i "C-Store".

Yes det har jag, dock finns det tng uniformer hos cardiern, kanske detsamma?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror jag hämtade min i C-store men är osäker. TNG uniformen är inte samma :P

Jag är 100% säker att man inte behöver hämta sina uniformer i C-store. TR-116 måste man dock hämta i C-store. ;)

Yes det har jag, dock finns det tng uniformer hos cardiern, kanske detsamma?

Cryptic verkar fortfarande ha problem med uniform delen, i bland kan man välja en grej nästa gång kan man inte det osv osv.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fasiken, står att jag inte är tillåten för att logga in på servern denna tid. Varför varför? jag har skrivit in min kod nyckel och inget händer. någon som vet vad jag ska göra? =/

Samma störande problem här. Jag tror det beror på att dom inte har serverkapacitet. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fasiken, står att jag inte är tillåten för att logga in på servern denna tid. Varför varför? jag har skrivit in min kod nyckel och inget händer. någon som vet vad jag ska göra? =/

Samma störande problem här. Jag tror det beror på att dom inte har serverkapacitet. :(

Enormt tråkigt, ja det måste det va. Jag har haft liknande problem tidigare. typ början på headstarten. Men men det löser sig nog. Hoppas det inte är något problem bara för man är europé. Annars då allt väl?

Btw, ni kan ju adda mig på msn, ni som lirar även andra. " Daniel_forsman@live.se " . Så kan vi meddela varandra om/när vi kan spela tillsammans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...