Nyhet Posted April 2, 2010 Report Share Posted April 2, 2010 Minns du vad morsekoden Scotty sände till Kirk, Spock och McCoy i Star Trek 5 betydde, eller i vilken film Rikermanövern förekommer? Det och tretton andra frågor om de tio första Trekfilmerna testar Amctv.com i triviatestet Star Trek Franchise Ultimate Fan Quiz. Testa dig själv här och berätta nedan hur många poäng du fick. (Undertecknad fick 13/15.) Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted April 2, 2010 Report Share Posted April 2, 2010 Tyvärr endast 7 av 15... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted April 2, 2010 Report Share Posted April 2, 2010 Ska erkänna att jag skrev fel jag fick 12 rätt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted April 2, 2010 Report Share Posted April 2, 2010 Löjligt vad bra jag var, 13 rätt! Enda jag hade fel på var en fråga om Nemesis och en om Insurrection, som jag bara sett en gång var för över ett år sen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted April 2, 2010 Report Share Posted April 2, 2010 15/15 chansade vilt på bröllopssången dock Link to comment Share on other sites More sharing options...
xevious Posted April 2, 2010 Report Share Posted April 2, 2010 14 rätt av 15 fick jag, inte illa.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted April 2, 2010 Report Share Posted April 2, 2010 Your Score 100% Correct answers 15 Incorrect answers 0 Chansade också på den frågan om sången. :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted April 3, 2010 Report Share Posted April 3, 2010 12/15, var alldeles för länge sen man såg några av de filmerna Men snart ses nog Insurrection om i alla fall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts