Nyhet Posted May 22, 2010 Report Share Posted May 22, 2010 (edited) Nu blir även kapten Picard vaxdocka på Madame Tussauds i Hollywood, Los Angeles. På Enterprisebryggan på muséet gör han Kirk sällskap, som förevigades i november 2009. Bilder kan du se här på Trekmovie.com. Källa [ Till originalnyheten ] Edited May 22, 2010 by Nyhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
PerZerk Posted May 22, 2010 Report Share Posted May 22, 2010 (edited) Det är bara att gratulera. Såg riktigt bra ut B) Edited May 22, 2010 by PerZerk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted May 23, 2010 Report Share Posted May 23, 2010 Jo, det ser bra ut. Nästan som i Generations Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 23, 2010 Report Share Posted May 23, 2010 Hmm. Picards uniform är ju FEL!!! Kolla byxorna och skorna. FEL FEL FEL!!! <_< Trekkies är nitiska. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 Ja hur kan de göra en sådan miss?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
To'E'Cra Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 Alltså har jag missat nått... men vad är det där för brygga och stol? Ser ju verkligen jätte fult ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PerZerk Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 (edited) Alltså har jag missat nått... men vad är det där för brygga och stol? Ser ju verkligen jätte fult ut! Ja det hade sett bättre ut om dom använt bryggan på USS Enterprise NCC-1701. Och inte A, B, C eller D som Scotty skulle sagt :lol: Edited May 25, 2010 by PerZerk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted May 26, 2010 Report Share Posted May 26, 2010 Alltså har jag missat nått... men vad är det där för brygga och stol? Ser ju verkligen jätte fult ut! Stolen och bryggan känns remake tos men ändå inte 1701 remakes brygga utan mer samma stil, Kelvin kanske? J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
To'E'Cra Posted May 26, 2010 Report Share Posted May 26, 2010 Alltså har jag missat nått... men vad är det där för brygga och stol? Ser ju verkligen jätte fult ut! Stolen och bryggan känns remake tos men ändå inte 1701 remakes brygga utan mer samma stil, Kelvin kanske? J. Jo kanske Kelvin... Men det var inte snyggt hur som helst! Tycker inte det känns så mycket Star Trek. Stolen speciellt känns väldigt fel. Sen så kan man ju fråga sig varför "datorpanelerna" är vända ifrån den som sitter i? Som kapten skulle man aldrig nå ner dit till dom. Borde föressten inte Picards krage vara lite högre också? Med typ 1cm eller något av vad jag gissar på. Men annars så tycker jag dockorna är riktigt snygga! Hade inte tackat nej till att ha dom ståendes i vardagsrummet. Haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts