Gå till innehåll

Östergötlands Treff #5 - 18:e juni?


Rekommenderade inlägg

Tänkte det var bäst att skapa tråden redan nu eftersom det inte är så långt kvar till nästa Östgöta treff om allt går som det ska. Vi pratade om den 18:e juni, vilket verkar vara ett bra datum för dom flesta, så vi kan utgå från det datumet för tillfället med reservation för att det kan ändras till ett något senare datum.

Aktiviteten som föreslogs var att grilla. Om det blir något mer utöver det, något Star Trek tittande eller kanske något annat vet jag inte. Det får vi komma överens om här i tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

THT berättade lite om treffen i helgen och om den närstående som kommer. Självklart vill jag vara med denna gång!

Min tanke var att om det skall grillas, och vi skall husera i Norrköping, så skulle vi kunna vara vid min enkla boning. Här på gården finns det två stationära grillar och även bord att sitta vid (Engångsgrillar bör dock införskaffas för säkerhets skull, då grillplatsen är populär). Dessutom är det i och med det, nära till TV om vi sedan skall se på något Star Trek. ;)

Jag har plats för ungefär tio gäster utan större problem framför TV'n (Fler går om folk kan tänka sig golvet som sittplats :))

Är detta något som låter godtagbart i de andra östgötarnas öron?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom det bara är lite mer än en vecka kvar kanske vi kan försöka komma överens om tid och vad vi ser på efter att vi grillat?

Föredrar ni att vi äter ute i solen eller inne till lite Star Trek på TVn?

Jag tror att det blir enklast att äta ute i solskenet. Sittplats har jag åt alla, men matplats är jag inte lika säker på. Så till vida att man inte kan tänka sig att äta med tallriken i knäet.

Grillplatsen tas i besittning ganska snabbt i vackert väder, så vi skall nog satsa på att börja senast 16:00. Därför uppmanar jag även alla att för säkerhets skull införskaffa varsin engångsgrill (eller om några av er delar)

Apropå underhållningen, så har jag en del Star Trek (Där ibland allt med TNG -Om posten sköter sig vill säga), så det kanske inte blir nödvändigt att ta med sig något från er andra

Jag återkommer i mitten av nästa vecka med beskrivning till min enkla bostad. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För oss går det bra vilket som. Säger ni resecentrum så kommer vi dit =) 16.00 låter kanon. Vi köper en engångsgrill, men vi är ju två så jag vet inte om det räcker till någon mer? Verkar bli lite molnigt på lördag, så vi kan väl vara förberedda med långärmade tröjor eller så. Ser fram emot en trevlig kväll!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...