Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

Det är förståeligt att man har en hel del annat att tänka på ju närmare jul vi kommer. Och i övrigt så verkar ju intresset för Treffar ha svalnat av den senaste tiden. Vi får väl se om vi inte kan få till ett i början av nästa år istället.

• 3 månader senare...
Postad

Kan ni inte samåka upp till sthlm någon gång och gå på sthlm trekkers videodagar. Det kan vara lite jobbigt att åka så långt men samsas man om körning och delar på bensinkostnaderna kanske det inte blir så illa.

Postad

Det hade ju kunnat varit kul att göra någon gång, men då blir det ännu viktigare att alla som anmält sig att komma gör det också. Skulle ju vara snopet om den med bil får förhinder någon dag innan träffen, t. ex. Men visst, det är jag absolut öppen för.

Postad

Alltid. Dessvärre är flertalet av dom som brukar komma på dessa träffar väldigt oaktiva på forumet, så det är alltid svårt att få ihop ett gäng och boka in något.

Går det inte att samordna via mobiltelefoner eller något istället?

Varje gång man ser aktivitet här så hoppas man verkligen att ni ska lyckas få till en treff :)

Postad

Jo det kan nog gå, men det blir en väldans massa SMSande hit och dit, speciellt om man ska komma överens med varann om vart man ska ses och vad som ska göras, blir mycket att hålla reda på och då är det alltid lättare att ha all diskussion på forumet.

Postad

Jag skulle gärna besöka en trekdag hos Sthlm Trekkers. Tanken var faktiskt att göra det då det såg ut som att jag skulle jobba en hel del i Sthlm nu under året. Men det blev ändrat i sista stund och då rann även sådana tankar ut i sanden. Men det krävs ju lite förarbete och att allt flyter på smidigt. Vore synd om det blir avhopp precis när det drar ihop sig. Och om något sådant skulle bli av i framtiden så tycker även jag att man tar den stora diskussionen här på forumet och mer akuta saker via privat kontakt genom telefon och sms.

Samtidigt kan jag tycka att det vore kul med ett gäng glada trekkers här i trakterna som kunde träffas någorlunda och ha det trevligt tillsammans. Själv fick jag förhinder vid ett tillfälle, sedan missade jag att en treff var i antågande då jag inte loggade in på forumet under ett tag. Önskar att jag hade bott bättre för då kunde vi ha varit hos mig om det hade behövts. Men tyvärr går inte det just nu. Men jag är helt klart intresserad av en treff annorstädes.

• 9 månader senare...

Vänligen logga in för att kunna kommentera

Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in

Logga in nu
  • Skapa nytt...