AlmostHuman Posted August 23, 2011 Report Share Posted August 23, 2011 (edited) http://www.scifiworld.se/index_G2011.html http://www.facebook.com/scifiworld.se Datum: 1 - 2 oktober 2011 Tid: 10.00 - 18.00 Biljetter: 100 SEK/dag. Barn (3 - 7 år) 60 SEK/dag. Köpes på plats. Plats: Svenska Mässan, Mässans gata 20, GÖTEBORG Gäster John Saxon Veronica Cartwright Robert Englund Tim Rose Carl Weathers Jenette Goldstein Susan Backlinie Nu ska jag definitivt inte dit själv, men jag ska be en vän som ska det att ta en signatur av John Saxon på ett av mina exemplar av filmen Tenebre samt kanske något mer. Edited September 20, 2011 by dystopi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted August 23, 2011 Report Share Posted August 23, 2011 Någon som har datumen för mässdagarna i Sthlm? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted August 23, 2011 Report Share Posted August 23, 2011 Jag ska faktiskt på den här mässan, mest pga att det är smidigt då vi åker bil och för att min stackars vän som inte hänger med på dom feta mässorna suktar efter att gå på en ny mässa efter två års frånvaro på dom i Sverige. Måste säga att jag är riktigt nöjd över att Veronica Cartwright kommer. Ni med bra minne vet ju att jag sket i att ta med mig skalet till mitt alien huvud till England f??r att jag inte var säker på att den skulle få tas med ombord. Bara någon månad senare står det istället klart att hon ändå kommer hit. Helt sanslöst. Ska nog även ta en autograf av Englund och Saxon på en Nightmare box jag ska införskaffa inför mässan. Tim Rose ska jag även ta en autograf av eftersom han var med i en barndomsklassiker - Howard the Duck. Carl Weathers har jag redan träffat och tagit två autografer av, så honom struntar jag i. Ska även använda tillfället för att köpa en massa actionfigurer till ett projekt jag håller på med min filmhörna som kommer bli otroligt snyggt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 Såg Howard the Duck på bio på 80-talet. Till skillnad från majoriteten gillade jag faktskt filmen. Tänkte på Cartwright och TH3s Alienbox. Hoppas alla får trevligt på mässan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levir Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 Eftersom som jag ändå är i närheten ska jag försöka fixa billig (gratis) övernattning i Göteborg och ta mig dit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 Detta kanske man skulle försöka gå på och hitta något onödigt som man behöver Brukar ju finnas DVDer för 10 kr också vilket kan vara kul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 Detta kanske man skulle försöka gå på och hitta något onödigt som man behöver Brukar ju finnas DVDer för 10 kr också vilket kan vara kul. Klart du ska gå! Du bor ju i krokarna. Tycker det är kul att bara titta på allt och alla och snacka med andra trekkies. Skönt att omge sig med nördar som vågar vara annorlunda och slippa alla som försöker vara som alla andra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlmostHuman Posted August 25, 2011 Author Report Share Posted August 25, 2011 Någon som har datumen för mässdagarna i Sthlm? Det är väl ingen mer är Isberg om vet det. Testa att mejla honom eller håll koll på hemsidan. Där lär det skrivas ut när det är klart. Ska man gå efter tidigare år så kan det bli allt mellan tidigt november till tidigt december. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlmostHuman Posted September 20, 2011 Author Report Share Posted September 20, 2011 (edited) Två till gäster har tillkommit sedan senast. Dom ligger sist i listan över gäster som nu är uppdaterad i mitt första inlägg. Isberg har även sparkat igång en sida på Facebook där man löpande kan följa uppdateringar kring dom olika mässorna som han har i landet. Länk till den finns också i det första inlägget. Edited September 20, 2011 by dystopi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted September 21, 2011 Report Share Posted September 21, 2011 Tycker det är riktigt pissigt att det uppdateras på Facebook sidan före den officiella hemsidan. Aja, blir två signaturer på Alien huvudet nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laxsill Posted September 21, 2011 Report Share Posted September 21, 2011 Tycker det är riktigt pissigt att det uppdateras på Facebook sidan före den officiella hemsidan. Då är vi två om det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted September 21, 2011 Report Share Posted September 21, 2011 Då jag av principskäl är Facebookvägrare så är det viktigt för mig att hemsidan uppdateras först. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlmostHuman Posted September 22, 2011 Author Report Share Posted September 22, 2011 Det lär ju inte rör sig om några längre stunder som en sådan sak blir exklusivt. Jag skulle tro att han uppdaterar hemsidan relativt snabbt efter att en gäst har avslöjats på facebook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts