Gå till innehåll
The Holy Three

The Captains

Rekommenderade inlägg

William Shatners nya dokumentär där han intervjuar samtliga kaptener från dom fyra andra Star Trek serierna, samt även Chris Pine som spelade den yngre kommendör Kirk i filmen från 2009.

Är det någon som sett denna dokumentär än? Jag har själv inte gjort det, men har beställt ett ex nu och återkommer med synpunkter när den anlänt, samt även en recension tids nog som kommer kunna läsas på databasen under filmens egna sida: http://startrekdb.se...iga.php?film=27

Trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=DW8TPEeb3EY

Poster:

108154.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jorå, jag har sett den. The Shat är oförskämd mot Mulgrew och Avery Brooks verkar något hög. Det är dock en film som är värd att köpa och ha i filmsamlingen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det jag sett av den var riktigt bra, tycker jag. Shatner hade lite självdistans (vilket är ovanligt för den killen), i varje fall delvis. Har inte kunnat se hela än, men skall ta tid till det. Då skickar jag självfallet in en recension pronto.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag köpte den strax efter att den kom ut i USA, men har inte sett den än. Hoppas det blir av nu under jul och nyår och när jag väl har sett den så återkommer jag väl med mina tankar och funderingar kring det som jag har sett.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag gillade den.

Jag gillade även "The captain's summit" men undrade då, om det kommer bli flera sådana dära captains summit? För det hade varit kul att haft folk från voyager, DS9 och enterprise med. Whoopi goldberg inledde ju med att det skulle vara "the first of many" eller något.

Håller tummarna!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu