Suskiv Posted April 8, 2002 Report Share Posted April 8, 2002 Jag har träffat på förkortningen TPTB ganska ofta och har inte riktigt förstått vad den står för. Hoppas att nån av er vet så jag slipper fundera mer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nx01 Posted April 8, 2002 Report Share Posted April 8, 2002 betyder det inte typ "The Powers That Be". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted April 10, 2002 Report Share Posted April 10, 2002 Helt riktigt. Och med TPTB syftar man alltså på Paramount och andra som har haft saker att säga till om när det gäller Star Trek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suskiv Posted April 10, 2002 Author Report Share Posted April 10, 2002 Tackar tackar. Misstänkte att det hade med nått sånt att göra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted April 10, 2002 Report Share Posted April 10, 2002 Är inte det typ vampyerenas och demonernas "gudar" i Buffy- the vampire slayer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted April 10, 2002 Report Share Posted April 10, 2002 Då var det utrett och jag stänger med inrådan från Gul Tahel ämnet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts