Jump to content

Dark dreams

Pjotr'k

Recommended Posts

En av forumets medlemmar, dark.dreams har redigerat bort alla sina inlägg. Detta är något som vi inte uppskattar. Vill man som medlem avsluta sitt medlemskap här så kontaktar man Jocke eller mig för att ordna det. Inläggen finns dock kvar.

Nu är det en hel del inlägg som är för evigt borta. Vi vill gärna ha hjälp av er forummedlemmar att komma på vad dark.dreams ämnen hade för titlar (för även dem har hon tagit bort...). Tacksam för hjälp - ni kan svara här.

För säkerhets skull skriver jag även: dark.dreams hade ett rejält ohyfs när hon gjorde så här. Mer behöver vi dock inte diskutera just den frågan. Om medlemmar på forat skriver elaka saker om just hennes specifika agerande kan det betecknas som flaming, vilket är otillåtet enligt forumreglerna.

Den enda tråden hon skapade handlade om SF-mässan i Stockholm samt länkade till mässans hemsida och Facebook. Hon nämnde vilka gästerna var. Lorenzo Lamas var en av dem. Sedan var det antagligen någon mer. Det går nog dock lätt att återskapa om man ser vilka gäster som har lagts till senare i tråden av andra medlemmar.

Hon sa också i Skyfall-tråden att hon skulle se den på dvd eller blu-ray och inte bio. Jag tror att också skrev att hon inte gillade Quantum of Solace (den förra Bond-filmen). Samtidigt ser jag ingen större mening i att försöka återskapa hennes inlägg. Om hon inte vill ha dom här, så får vi nog acceptera det. Man kan väl bara skriva att hon har valt att radera dem av okänd anledning. Det är väl egentligen bara i tråden om SF-mässan hennes information behöver återskapas samt trådens titel: SF-mässan i Stockholm hösten 2013 eller nåt sånt. Detta för att det ser mycket konstigt ut med en tråd utan rubrik och inledningsinlägg.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...