Gå till innehåll
Nyhet

Into Darkness är den film näst mest ser fram emot i sommar

Rekommenderade inlägg

Filmen flest vill se nu i sommar är Man of Steel, alltså den nya Stålmannen-filmen. Men tätt bakom finns Star Trek Into Darkness. Det visar en pågående omröstning på Digital Spy.

Man of Steel har cirka 33 procent av rösterna, medan Into Darkness har 25 procent. Trea är Iron Man 3 med 16 procent. Du röstar här.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Redigerad av Nyhet

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Star Trek förstås är nummer ett. Sedan tror jag att World War Z blir riktigt spännande. Man of Steel ser jag nog, och det blir nog en bra film, men så höga förväntningar har jag inte.

Intressant att Man of Steel drar ifrån: har nu 40 procent av rösterna, medan Trek 20. Bara Iron Man som också är över tio procent. Det ser lovande ut för Star Trek och förmodligen ett nytt intäktsrekord på g.

Redigerad av Aike

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kanske för att Ironman 2 inte var någon höjdare direkt. Jag kommer nog se alla filmer man kan rösta på förutom Fast & Furious filmen. Såg första filmen och höll på gäspa käkarna ur led.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Sexan kan nog blir bra, eftersom femman var den bästa i hela serien. De har ju gjort om konceptet en del och fördjupat figurerna.

Håller med. Definitivt bästa hittills. Hoppas på liknande aktion eftersom de ska föra ihop samma personer igen.

Trailern till Iron Man verkar väldigt mörk, påminner lite om Batman. Allt verkar gå åt pipan. Frågan är om det fungerar? Vet inte riktigt vad jag ska tro.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kollar inte på trailers till filmer jag är intresserad av att se. De spoilar för mycket. Det här med Fast & Furious måste vara någon sorts grabbfilm eftersom grabbarna här verkar helt lyriska över serien. Kunde knappt hålla ögonen öppna under första filmen och jag var inte ens trött då.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Iron Man kommer jag inte att se. Jag hoppades att han skulle dö i Avengers i slutet. Men icke. Tristare superhjälte får man leta efter och ettan var ok på gränsen till kass, sedan tvåan ska vi inte prata om. Så våga vägra Järnmanen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag gillar verkligen Ironman. Han är en udda hjälte som inte försöker dölja sin riktiga identitet. Första filmen var en klar överraskning då jag inte visste något om serien eller figuren eller filmen. Det var maken som "tvingade" med mig på den. Robert Downey Jr är alltid intressant, tycker jag och inte bara för att han ser bra ut.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ironman kommer jag förmodligen att se när den kommer på DVD. Fast & furious var bäst i början, sista sådär och jag har inga större förväntningar på nästa då jag tycker att konceptet blivit uttjatat.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tycker Fast and Furious fick en nytändning med förra filmen. Men det är nog väldigt mycket en grabbfilm. Jag är grabb och gillade filmen och hoppas på nästa.

Iron Man kan blir lite irriterande då han är så ENORMT egotrippad, men jag tycker han är underhållande. Sammspelet med de andra hjältarna i Avengers funkade också bra (även om manuset ofta verkade ogenomtänkt) och således ser jag fram emot den tredje filmen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tyckte ettan var OK. Har ganska stort problem med Vin Diesel, så allt han är med i får mig att må lite dåligt. Hade Michelle Rodriguez inte varit med i del 1, 4 och denna hade jag nog föredragit en prostatakontroll.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

ROTFL! Då är det riktigt illa. Har egentligen inget emot Vin Diesel bara filmerna han är med i. Gillade dock Pitch Black. Michelle Rodriguez var grym i Resident Evil.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hehe, prostatan har jag inte hunnit kolla upp och har väl egentligen inte haft anledning att göra det heller men det låter lite så där.. Michelle gör alltid bra insatser, hon var super i Machete. Vin blandar högt och lågt men det är väl som det ska vara antar jag.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu