Nyhet Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 (edited) Nu kommer ytterligare en tävling för dig som vill vinna biljetter till galapremiären av Star Trek Into Darkness på biograf Rigoletto i Stockholm den 7 maj. Denna gången är det Discshop som är arrangör. Så här skriver företaget: "Svara rätt på frågan samt skriv en kort motivering till varför just du ska vinna. Vad heter skolan som James T. Kirk och Spock gick i och nu arbetar för? a) Stjärnflottan akademinb) Planet akademinc) Stjärntrupperna akademin Skicka ett maila till tavling@discshop.se.Glöm inte att ange namn och adress. Vi vill ha ditt svar senast 2 maj.Eventuell resa till och från Stockholm bekostas ej av Discshop." (Tack till Kalle Kuckel) Källa [ Till originalnyheten ] Edited April 25, 2013 by Nyhet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 Frågan är enkel, men att motivera varför jag vill vinna är svårt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 Precis, rätt enkel fråga men motivationen är det lite knepigare med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 Om man är medlem i Stockholm Trekkers kan man också vinna en plats till galapremiären, då Stockholm Trekkers fått 10 platser till densamma. Kolla på e-postlistan för Stockholm Trekkers för mer info. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 Gahh, lucky ones! Aja, två chanser att vinna biljetter till galapremiären är inte så illa heller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 (edited) Det är väl till pressvisningen Sthlm Trekkers har fått platser? Discshops tävling är ju skrattretande. Vem 17 har översatt egentligen? Edited April 25, 2013 by RoLaren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 Okej, det var till pressvisningen - ännu bättre och mer exklusivt isåfall! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 (edited) Vem 17 har översatt egentligen? Ja, det funderade jag också på. :knapp: Edited April 25, 2013 by O'Brien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted April 25, 2013 Report Share Posted April 25, 2013 Det är väl till pressvisningen Sthlm Trekkers har fått platser? Discshops tävling är ju skrattretande. Vem 17 har översatt egentligen? Funderade faktiskt på att showa off lite och rätta dom i min motivering, men jag struntade i det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted April 26, 2013 Report Share Posted April 26, 2013 Det är väl till pressvisningen Sthlm Trekkers har fått platser? Discshops tävling är ju skrattretande. Vem 17 har översatt egentligen? Funderade faktiskt på att showa off lite och rätta dom i min motivering, men jag struntade i det. Det var nog lika bra annars är nog risken stor att de lagt det svaret åt sidan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts