Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• 1 månad senare...
Postad (redigerade)

Hoho! Detta ämnet dog ut, ville liva upp det igen. :) Jag vill tacka alla som har visat sitt intresse för t-shirt-projektet och jag hoppas att ni fortfarande är nöjda med t-shirtarna som jag fixade åt er! (Förlåt Belanna för att färgerna blev lite dumma :rodna: men du kan ju fylla i det själv!) Kom ihåg att ha en svart spritpenna hemma tillhands, för trycket kommer att blekas.. sen så är ju maskintvätt bäst. Och om det är nån annan som är intresserad, så säg bara till!

Har redigerat det allra första inlägget i denna tråd, kolla in det. Bytte ut bilden och sånt. *L*

Redigerad av Nina Janeway
  • 1 månad senare...
Postad

Nina, jag skulle gärna se att du sköter den här verksamheten över mail och PM eller dylikt. Det blir många inlägg som bara är intressanta för ca 2 personer i ett forum med över 200 medlemmar annars.

Ett råd till alla alltså: kontakta gärna Nina över mail, PM eller dylikt istället för att ta upp beställningar här.

• 3 veckor senare...
Postad

Tja!Ja tycker att det här verkar assköj,och du e ju så grym på att måla!Skulle du kunna måla ett motiv med bones,kirk och spock?hellst i färg, och kanske med det ursprungliga enterprise i bakgrunden. och på baksidan av tröjan, emblemet för united federation of planets????Hoppas på svar//Fredde

p.s. du kan skriva på lunar om du vill det istället:fredde86.

d.s. :lol:

• Skapa nytt...