Gå till innehåll

Hjälp en nörd att vinna!


T'Pol

Rekommenderade inlägg

Jag deltar just nu i en tävling där man kan vinna priser hos Discshop och jag skulle uppskatta fall ni ville rösta på mitt bidrag.

Rösta på mig och min blogg A Film and TV Freak Like Me via blogginlägget eller genom denna direktlänken:
http://discshop.bloggportalen.se/vote?contestant_id=9

Dessutom, tar jag hem andra eller tredjepriset så kommer jag ge några läsare möjligheten att dela vinsten med mig i form av en tävling där biobiljetter till filmen The Hunger Games: Catching Fire kommer lottas ut. Men utan vinst så blir det ingen tävling, så gynna er själva genom att gynna och rösta på mig.

Röstningen pågår fram tills kl 23:59 den 19 nov 2013.
TACK på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack!
Så länge jag håller mig på plats 2-3 så är jag nöjd. En spelkonsol är inte min grej men det hade varit kul att få tävla ut biobiljetter till folk som vill se Catching Fire. Jag själv har ingen nytta av dom nämligen, filmen är över på stans biograf innan jag får biljetterna i handen =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det beror förstås på vilken typ av spel som din son tycker om att spela. Utöver Mario och Luigi- spelen så skulle jag även varmt rekommendera The Legend of Zelda: The Wind Waker HD. Det är förvisso ett spel som kom redan till Nintendo Gamecube, men som nu har fått en ny skrud. Och spelet är lika bra som tidigare. Två andra bra spel som jag uppskattar och vill rekommendera är Pikmin 3 samt Rayman Legends. Jag tror att alla mina förslag skulle passa en sjuåring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Totalt OT: Super Mario 3D World verkar jättebra. Släpps på fredag.Zelda Wind Waker rekommenderas varmt också. Man kan behöva kunna lite engelska för spelet dock, men min grabb var runt 7 när han började spela Zeldaspelen och lärde sig engelska rätt snabbt genom spel som Zelda, Pokémon och Final Fantasy. Pikmin är kul också. Kolla vilka som har utvecklat och producerat spelet. Är det Nintendo själva är det oftast bra. Ubisoft gillar jag också. Undvik snabbproducerade licensspel gjort efter filmer eller TVserier.. De är oftast riktigt förfärligt usla.

Redigerad av RoLaren
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...