Nina Janeway Posted March 17, 2003 Report Share Posted March 17, 2003 Självklart vill jag se Voyager i repris. Caretaker är så himla bra! Men då vill jag ha två avsnitt i veckan, på en mycket bättre sändningstid. Finns inte Henrik Bennetter på detta forum? :P (en SVT-hallåa tillika trekker) Link to comment Share on other sites More sharing options...
*voyboy* Posted March 17, 2003 Report Share Posted March 17, 2003 (edited) det är klart ja vill se det. det kommer i repris i sommar. (löfte från svt. o.b.s mitt hundrade inlägg... Edited March 17, 2003 by *voyboy* Link to comment Share on other sites More sharing options...
bruse Posted March 17, 2003 Report Share Posted March 17, 2003 det är klart ja vill se det. det kommer i repris i sommar. (löfte från svt. Men igår sa ju hallåan före Voy, med betoning på att det _inte_ ska repriseras! Är hon felinformerad då, eller? Ta gärna ånyo kontakt med SVT å red ut det hela. (Det brukar vara en fördel i ett företag om alla informerar sina kunder samma sak.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted March 17, 2003 Report Share Posted March 17, 2003 Självklart vill jag se Voyager i repris. Caretaker är så himla bra! Men då vill jag ha två avsnitt i veckan, på en mycket bättre sändningstid. Finns inte Henrik Bennetter på detta forum? :P (en SVT-hallåa tillika trekker) Är det inte bättre att man visar trek som inte tidigare visats på tv. som ENT (som dom nu ska visa) och TAS eller varför inte välja bra trek som TNG och DS9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bruse Posted March 17, 2003 Report Share Posted March 17, 2003 Är det inte bättre att man visar trek som inte tidigare visats på tv. som ENT (som dom nu ska visa) och TAS eller varför inte välja bra trek som TNG och DS9 Ja, reprisera det som visades för länge sen, än det som precis avslutats. Håller mao med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted March 17, 2003 Report Share Posted March 17, 2003 Vem vet hon akn ju ha svamlat om att det inte skulle bli nå perpris hon sa ju att ENT skulle börja sändas 6 Maj det är ju 5 det börjar... <_< Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted March 17, 2003 Report Share Posted March 17, 2003 Visst vore det skoj om de kunde visa Voyager i repris men om serien släpps på DVD (efter ds9 antar jag ) så är det kanske lite onödigt att visa den på TV igen. Då skulle de hellre få visa TOS istället. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Me Posted March 17, 2003 Report Share Posted March 17, 2003 Visst vore det roligt, men vill hellre se TNG repriseras. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted March 17, 2003 Report Share Posted March 17, 2003 Okej, Voyager kommer inte att repriseras, det har svt sagt många många gånger nu. Huruvida tng ska repriseras har vi en annan diskussion. Härmed stänger jag diskussionen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts