Jocke Posted March 24, 2003 Report Share Posted March 24, 2003 Vi har lagt in följande regel gällande signaturer i forumet: Signaturer är tillåtna i forumet, men de får inte vara längre än 3 rader och inga bilder får användas (tomma rader i signaturen räknas också som en rad). Detta är pga av signaturen inte skall vara större än vad själva inlägget kan vara, inte skall ta för mycket utrymme i forumet och ta bort fokus från själva diskussionen. Om din signatur inte följer dessa regler så kommer du att meddelas om att ändra din signatur, om inte detta sker inom en rimlig tid så kommer en forumledare att ändra din signatur. Vi kommer inom kort att informera dom som vi hittar som inte har signaturer som följer detta. Om du vet att din signatur inte följer detta så uppskattar vi om du kan ändra den så fort som möjligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nina Janeway Posted March 24, 2003 Report Share Posted March 24, 2003 Attans! Jag som hade en sån fin bild i min signatur. Men du har rätt, bilder gör sidorna långsammare att ladda, och ibland så funkar inte bilderna heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ickamicka Posted March 24, 2003 Report Share Posted March 24, 2003 Tack för att ni äntligen gjort något åt de långa signaturerna med bilder och annat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suskiv Posted March 24, 2003 Report Share Posted March 24, 2003 Tackar, det var verkligen uppskattat. Har ibland blivit irriterad på vissa signaturer. Keep up with the good work. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turambar Posted March 24, 2003 Report Share Posted March 24, 2003 Tack så mkt. Det var bra att ni fixade det, det blev väldigt mkt scrollande ibland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excelsior Posted March 24, 2003 Report Share Posted March 24, 2003 (edited) Ja, att begränsa sin signatur till tre rader är väl inte för mycket begärt. Låter som en bra regel tycker jag. (Passar förresten mig extra bra, min signatur är ju för tillfället bara tre rader. ;) ) Edited March 24, 2003 by Excelsior Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted March 25, 2003 Author Report Share Posted March 25, 2003 Skönt att ni ser positivt på detta Jag ser även att vissa redan har ändrat sin signatur, tack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts