Jocke Posted April 8, 2003 Report Share Posted April 8, 2003 Jag har uppgrderat forumet till den senaste versionen som är 1.1.1. I denna version så har en hel del buggar fixats, hela 20 st är nu borta. Om du hittar något som inte fungerar eller något fel, så rapportera det till mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turambar Posted April 8, 2003 Report Share Posted April 8, 2003 gôtt. forumet blir bara bättre och bättre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Proton Posted April 8, 2003 Report Share Posted April 8, 2003 Är det därför hälften av inläggsikonerna är borta eller?! (när man skriver inlägg) Jag brukar alltid ha den lilla bilden av voyager men nu finns den inte :arg: Link to comment Share on other sites More sharing options...
thestargaze Posted April 8, 2003 Report Share Posted April 8, 2003 Vad har hänt med skeppen och starfleet märkerna som fanns i "skriva inlägg"? Det är lite synd att de har försvunnit. Jag gillade speciellt starfleet-märket. :blink: Vilka andra ändringar finns det i forumet? Jag märker ingen stor skillnad. Och vilka buggar nämnde du om? Jag har inte märkt att det har varit något fel i forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essray Posted April 8, 2003 Report Share Posted April 8, 2003 (edited) Vad har hänt med skeppen och starfleet märkerna som fanns i "skriva inlägg"? Det är lite synd att de har försvunnit. Jag gillade speciellt starfleet-märket. :blink: På julskinnet finns de kvar ( jag är nog den ende som fortfarande använder det ). Edited April 8, 2003 by Essray Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted April 8, 2003 Author Report Share Posted April 8, 2003 Är det därför hälften av inläggsikonerna är borta eller?! (när man skriver inlägg) Jag brukar alltid ha den lilla bilden av voyager men nu finns den inte :arg: Nu är dom tillbaka igen Jag uppdaterade den fil som innehölll dessa vid uppgraderingen och missade att dom var med där. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted April 12, 2003 Report Share Posted April 12, 2003 Vad har hänt med skeppen och starfleet märkerna som fanns i "skriva inlägg"? Det är lite synd att de har försvunnit. Jag gillade speciellt starfleet-märket. :blink: På julskinnet finns de kvar ( jag är nog den ende som fortfarande använder det ). Hehe tråkigt nog måste man medge att man ochså har kvar det.. Jag för min del har inte tyckte det har varit nå problem med forumet. Men är ju alltid bra att göra dte bättre... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts