lyntix Posted July 11, 2003 Report Share Posted July 11, 2003 Någon som har åsikter om innehållet i Star Trek NG/Season 1 (7-DVD/Box) (ang. extra material osv.)? Är det denna DVD-box som gäller om man vill äga första säsongen av ST:TNG på DVD? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phlox Posted July 11, 2003 Report Share Posted July 11, 2003 (edited) Kommer inte ihåg så jättemycket om extramaterialet eftersom det var över ett år sen jag såg det. Det är denna box som gäller. Nu borde den finnas att köpa begagnad, har kollat på Tradera, men där fanns den inte. Borde även finnas billigare helt ny nånstans. Edited July 11, 2003 by Phlox Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Borg Posted July 11, 2003 Report Share Posted July 11, 2003 Yepp! Klart värda att införskaffa sig! Extramaterialet är mycket bra också. Sista skivan på varje säsong innehåller två avsnitt och bonusmaterial som minnesvärda uppdrag, bakom kulisserna med mera. Bra om man vill veta hur själva tillvärkningen går till av TNG med mera! Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted July 27, 2003 Report Share Posted July 27, 2003 En fantastisk Box, precis som dom sex andra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klingon Posted August 24, 2003 Report Share Posted August 24, 2003 En bra box! Längtar tills ekonomin tillåter köpandet av fler boxar! Då ska jag köpa boxen med avsnittet schismis! Det avsnittet där subspacevarelser "Kidnappar" riker och några andra och undersöker dom! Ett rigtigt litet kusligt tng avsnitt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gul Nador Posted August 25, 2003 Report Share Posted August 25, 2003 En helt okej box, även om jag tycker att säsongerna 3-6 är de bästa av TNG. Har du begränsad ekonomi kanske du ska satsa på dem istället! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klingon Posted August 28, 2003 Report Share Posted August 28, 2003 (edited) Begränsad och begränsad jag köpte alla boxar utom nr ett (den var slut....) Och det kostar ju lite pengar Sen köpte jag ju nemesis och ds9 på dvd box också!!! Fast för jag har nu köpt tng box ett! Så nu får jag titta på det jag har och inte sösa med pengarna Edited August 28, 2003 by Klingon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ynkryggen Posted August 29, 2003 Report Share Posted August 29, 2003 (edited) Någon som har åsikter om innehållet i Star Trek NG/Season 1 (7-DVD/Box) (ang. extra material osv.)? Är det denna DVD-box som gäller om man vill äga första säsongen av ST:TNG på DVD? Öhhh... om du vill äga TNG S1 på DVD har du inte mycket val.... det är denna som finns... inget annat oavsett regionskod..... Om du vill tjäna några hundra per box så rekommenderar jag dig att köpa ST-boxar på ChoicesDirect Edited August 29, 2003 by Ynkryggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shinzon Posted August 10, 2004 Report Share Posted August 10, 2004 Eller så väntar man till okt så kommer alla 7 s i en stor box hos play.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts