Jump to content

Vad säger man, desperation?

rehnvall

Recommended Posts

Well, inge nytt under solen. Star Trek är nog ingen frizon i fråga om sexism. Men det är ju åt båda hållen. Män vill titta på kvinnor och kvinnor vill visa upp sig. En naturlag tycks det. T.o.m. kvinnor tittar mer på andra kvinnor än på män. Välkänt.

Tror nog att kvinnor kommer använda sina kroppar som maktmedel även om några hundra år så det är nog inget konstigt om somliga bär kroppsstrumpor.

Beauty corrpupts - absolutely. Det är min erfarenhet

• 1 year later...

jag tycker det var skönt med en färgklick då via tpols uniform även om den är lite väl utmannde men det kan jag se förbi och sedan tycker jag om dom där ent uniformerna dom ser sköna ut och visst kanske inte så avslöjande men endå.

• 4 years later...

När man tänker efter angående Star Trek : Enterprise kan jag bara säga så här.

Jag är ett stort Star Trek fan och jag måste säga att när jag ser Rick Berman och Brannon Braga får mig att brinna inombords. Dem var anledningen "Enterprise" inte fick sina sju säsonger. Rick Bermans försvar "vi hade inget kvar att skriva om". Som lojal Star Trek-fan så måste man stå upp för vad som är rätt. Vi är anledningen till denna franchise var lyckad. Jag förstår om man ville gå i pension och var trött på att skriva. Okej vända det till fansen. Hur många av er skulle kunna skriva en story för Star Trek? Jag vet att jag kunde. Jag har så många idéer och scenarier. Jag vet att de flesta av er gör. Rick du gjorde en dålig sak!