orville Posted April 7, 2008 Report Share Posted April 7, 2008 Japp det är den jag menar. Någon som har någon åsikt om det jag skrev ovan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofumannen Posted April 7, 2008 Report Share Posted April 7, 2008 Well, inge nytt under solen. Star Trek är nog ingen frizon i fråga om sexism. Men det är ju åt båda hållen. Män vill titta på kvinnor och kvinnor vill visa upp sig. En naturlag tycks det. T.o.m. kvinnor tittar mer på andra kvinnor än på män. Välkänt. Tror nog att kvinnor kommer använda sina kroppar som maktmedel även om några hundra år så det är nog inget konstigt om somliga bär kroppsstrumpor. Beauty corrpupts - absolutely. Det är min erfarenhet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gronkal Posted July 5, 2009 Report Share Posted July 5, 2009 jag tycker det var skönt med en färgklick då via tpols uniform även om den är lite väl utmannde men det kan jag se förbi och sedan tycker jag om dom där ent uniformerna dom ser sköna ut och visst kanske inte så avslöjande men endå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admiral Picard Posted May 29, 2014 Report Share Posted May 29, 2014 När man tänker efter angående Star Trek : Enterprise kan jag bara säga så här. Jag är ett stort Star Trek fan och jag måste säga att när jag ser Rick Berman och Brannon Braga får mig att brinna inombords. Dem var anledningen "Enterprise" inte fick sina sju säsonger. Rick Bermans försvar "vi hade inget kvar att skriva om". Som lojal Star Trek-fan så måste man stå upp för vad som är rätt. Vi är anledningen till denna franchise var så lyckad. Jag förstår om man ville gå i pension och var trött på att skriva. Okej vända det till fansen. Hur många av er skulle kunna skriva en story för Star Trek? Jag vet att jag kunde. Jag har så många idéer och scenarier. Jag vet att de flesta av er gör. Rick du gjorde en dålig sak! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts