Enterprise_Nx-01 Posted August 22, 2003 Report Share Posted August 22, 2003 I Säsong 3 kommer Enterprsie och dess besättning på börjat jakten på den mystiska rasen Xindi :jemhadar: Jag tror att den 3 säsongen av enterprsie kommer bli den bästa av dom. Håller någon med mig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Proton Posted August 22, 2003 Report Share Posted August 22, 2003 (edited) Man kan alltid hoppas men jag tror att den kommer bli bra, det brukar ta några säsonger och om man verkligen lägger ner tid och möda så blir det nog bra. Edited August 22, 2003 by Captain Proton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Posted August 23, 2003 Report Share Posted August 23, 2003 Såg på treilers som jag hittade här på sidan. Verkar bli ett riktigt fräckt första avsnitt, en massa skjutande å fräcka skepps strider hoppas jag på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enterprise_Nx-01 Posted August 28, 2003 Author Report Share Posted August 28, 2003 Såg på treilers som jag hittade här på sidan. Verkar bli ett riktigt fräckt första avsnitt, en massa skjutande å fräcka skepps strider hoppas jag på. Det blir säkert sk*t kollt. Jag har läst på Startrek.com Om att i ett avsnitt så finner enterprise ett vulcanskt skepp drivande och när dom börjar undersöka skeppet så märker dom att besättningen har blivt Zombi liknade Säkert jätte spännade Link to comment Share on other sites More sharing options...
rehnvall Posted August 28, 2003 Report Share Posted August 28, 2003 Det låter spänande... liksom det var skitspänande med det skeppet i 2:a episoden där de hittade lik där kropsvätskorna hadde blivit utsugna. Men det blev aldrig någon sådan mörk/ryslig spänning igen, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enterprise_Nx-01 Posted August 28, 2003 Author Report Share Posted August 28, 2003 Det låter spänande... liksom det var skitspänande med det skeppet i 2:a episoden där de hittade lik där kropsvätskorna hadde blivit utsugna. Men det blev aldrig någon sådan mörk/ryslig spänning igen, Är inte det första säsongen??? ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turambar Posted August 28, 2003 Report Share Posted August 28, 2003 Det låter spänande... liksom det var skitspänande med det skeppet i 2:a episoden där de hittade lik där kropsvätskorna hadde blivit utsugna. Men det blev aldrig någon sådan mörk/ryslig spänning igen, det är avsnitt 1:3 Fight or Flight Link to comment Share on other sites More sharing options...
rehnvall Posted August 29, 2003 Report Share Posted August 29, 2003 Fel av mig på vilket avsnitt det var Det kändes spänande och mörkt, sedan upprepades det aldrig, utan blev mer tråkigt trek med övertyga de envisa personer som inte vet sitt eget bästa och strandsatta på dussinplaneten. Enterprise har blivit bättre särskilt slutet av andra sesången men jag tror att de inte vågar göra star trek "mörk" utan zombie vulkanerna kommer bara vara en on/off som ingen mer kommer att hörts talas om i nästa avsnitt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enterprise_Nx-01 Posted September 11, 2003 Author Report Share Posted September 11, 2003 Nu har Enterprise Season 3 börjat sändas i USA Jippi :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Posted September 11, 2003 Report Share Posted September 11, 2003 Nu har Enterprise Season 3 börjat sändas i USA Jippi :lol: Har nu hört den nya mixen på intro låten. Jag önskar att kag inte hade gjort det. Även jag trode att man inte kunde göra en sämmre introlåt...men det visade sig att jag hade fel. Varför har man gjort detta?! :sjuk: :sjuk: :sjuk: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enterprise_Nx-01 Posted September 11, 2003 Author Report Share Posted September 11, 2003 Nu har Enterprise Season 3 börjat sändas i USA Jippi :lol: Har nu hört den nya mixen på intro låten. Jag önskar att kag inte hade gjort det. Även jag trode att man inte kunde göra en sämmre introlåt...men det visade sig att jag hade fel. Varför har man gjort detta?! :sjuk: :sjuk: :sjuk: Jag har sett en alternativ video där emot ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted September 12, 2003 Report Share Posted September 12, 2003 Jag har rensat lite ovan, då diskussionen berörde ämnen som tangerar olagligheter. Jag undrar också om detta ämne inte redan finns. De aktuella USA-avsnitten finns ju redan diskussioner om. Vill ni diskutera Enterprise generellt så finns redan den diskussionen. Jag föreslår därför följande:Spoilerdiskussioner hänvisas till respektive avsnittsdiskussion (se under FAQ)Enterprise generellt hänvisas till ENT-diskussionen (se under FAQ)*Stänger därför ämnet* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts