Gå till innehåll

Enterprise Season 3


Enterprise_Nx-01

Rekommenderade inlägg

Såg på treilers som jag hittade här på sidan. Verkar bli ett riktigt fräckt första avsnitt, en massa skjutande å fräcka skepps strider hoppas jag på.

Det blir säkert sk*t kollt. Jag har läst på Startrek.com Om att i ett avsnitt så finner enterprise ett vulcanskt skepp drivande och när dom börjar undersöka skeppet så märker dom att besättningen har blivt Zombi liknade :w00t: Säkert jätte spännade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fel av mig på vilket avsnitt det var :huh:

Det kändes spänande och mörkt, sedan upprepades det aldrig, utan blev mer tråkigt trek med övertyga de envisa personer som inte vet sitt eget bästa och strandsatta på dussinplaneten.

Enterprise har blivit bättre särskilt slutet av andra sesången men jag tror att de inte vågar göra star trek "mörk" utan zombie vulkanerna kommer bara vara en on/off som ingen mer kommer att hörts talas om i nästa avsnitt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
Nu har Enterprise Season 3 börjat  sändas i USA Jippi :lol:  :D  :rolleyes: 

Har nu hört den nya mixen på intro låten. Jag önskar att kag inte hade gjort det. Även jag trode att man inte kunde göra en sämmre introlåt...men det visade sig att jag hade fel. Varför har man gjort detta?! :sjuk: :sjuk: :sjuk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har Enterprise Season 3 börjat  sändas i USA Jippi :lol:  :D  :rolleyes: 

Har nu hört den nya mixen på intro låten. Jag önskar att kag inte hade gjort det. Även jag trode att man inte kunde göra en sämmre introlåt...men det visade sig att jag hade fel. Varför har man gjort detta?! :sjuk: :sjuk: :sjuk:

Jag har sett en alternativ video där emot ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har rensat lite ovan, då diskussionen berörde ämnen som tangerar olagligheter.

Jag undrar också om detta ämne inte redan finns. De aktuella USA-avsnitten finns ju redan diskussioner om. Vill ni diskutera Enterprise generellt så finns redan den diskussionen. Jag föreslår därför följande:

  • Spoilerdiskussioner hänvisas till respektive avsnittsdiskussion (se under FAQ)
  • Enterprise generellt hänvisas till ENT-diskussionen (se under FAQ)

*Stänger därför ämnet*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...