Pjotr'k Posted October 13, 2004 Report Share Posted October 13, 2004 Uppgifterna brukar skilja sig mellan startrek.com och ex imdb.com. Det kanske kan förklara olikheterna i uppgifterna ni har. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Posted October 14, 2004 Report Share Posted October 14, 2004 Det jag skulle vilja veta är varifrån borg har uppstått (i Star Trek världen)? De måste ju ha uppstått från en ras på en planet någonstans i delta kvadranten! De kan ju inte ha uppstått från tomma intet... Jag skulle vara intresserad av att se ett avsnitt om detta! <{POST_SNAPBACK}> Men man har väll aldrig fått reda på var det var för ras som Borg kommer ifrån? Men Borgdrottningen är väll den rasen som de utvecklades ifrån? Jag tror jag har läst detta någonstans... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Great Bird Posted October 14, 2004 Report Share Posted October 14, 2004 Det jag skulle vilja veta är varifrån borg har uppstått (i Star Trek världen)? De måste ju ha uppstått från en ras på en planet någonstans i delta kvadranten! De kan ju inte ha uppstått från tomma intet... Jag skulle vara intresserad av att se ett avsnitt om detta! <{POST_SNAPBACK}> Men man har väll aldrig fått reda på var det var för ras som Borg kommer ifrån? Men Borgdrottningen är väll den rasen som de utvecklades ifrån? Jag tror jag har läst detta någonstans... <{POST_SNAPBACK}> Borgdrottningen är en Art 125, jag tycker att rasen de utveklades ifrån borde vara Art 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bromma_Herman Posted November 12, 2004 Report Share Posted November 12, 2004 Borgerna kan ha varit ett slags straff, lite som Dementorerna i Harry Potter men att allting gick överstyr. I vilket fall som helst tror jag Borgerna utvecklades av en annan ras men att Borgerna vände sig emot dom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts