captain archer Posted February 21, 2005 Report Share Posted February 21, 2005 den bästa scenen var nog när Will Smith slår utomjordingen på käften själv kunde inte jag hålla mej för skratt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted February 22, 2005 Report Share Posted February 22, 2005 Hur vet Will Smith var han skall landa med helikoptern för att rädda sin tjej? :blink: <{POST_SNAPBACK}> Han sa ju åt henne att komma till honom på El Toros flygbas. Och hon åkte dit, märkte att den hade blivit bombad och då slog de läger där. Sen for han dit för att kolla om hon var där. Så då får man väl anta att han flög runt och så hittade ett läger....och som tur var så var det där hon var ;) <{POST_SNAPBACK}> Är det verkligen sant :blink: Är de verkligen vid basen :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsRiker Posted February 22, 2005 Report Share Posted February 22, 2005 Hur vet Will Smith var han skall landa med helikoptern för att rädda sin tjej? :blink: <{POST_SNAPBACK}> Han sa ju åt henne att komma till honom på El Toros flygbas. Och hon åkte dit, märkte att den hade blivit bombad och då slog de läger där. Sen for han dit för att kolla om hon var där. Så då får man väl anta att han flög runt och så hittade ett läger....och som tur var så var det där hon var ;) <{POST_SNAPBACK}> Är det verkligen sant :blink: Är de verkligen vid basen :blink: <{POST_SNAPBACK}> Japp. Man ser en skylt där det står El Toro på när de kommer dit....Och så står tjejen och håller i staketet och stirrar ut på de förkolnade resterna av basen och ser sorgsen ut... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted February 22, 2005 Report Share Posted February 22, 2005 står det El Toro...så får väl jag ge mig <_< Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Centerwall Posted February 22, 2005 Report Share Posted February 22, 2005 Själv är jag barnsligt förtjust i ID4. Men den måste ju ses med glimten i ögat. Det har hänt att jag har bjudit in lite vänner till filmvisning den fjärde juli. Förutom att se på filmen bjuds det givetvis på hamburgare och budweiser (eller cola)! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom_Hell Posted March 1, 2005 Report Share Posted March 1, 2005 står det El Toro...så får väl jag ge mig <_< <{POST_SNAPBACK}> Hmm, har aldrig tänkt på att kolla på någon skylt, men alla de gånger jag har sett filmen har jag alltid tagit det för givet att hon är vid den basen eftersom han så tydligt sa att hon skulle ta sig dit... F ö tyckte jag när den gick på bio att det var en stunds härlig matinéaction. Nu tycker jag att den faller i betyg för varje gång jag ser den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts