Nyhet Postad 22 Mars, 2011 Rapport Postad 22 Mars, 2011 I dag, den 22 mars, gratulerar vi William Shatner som fyller 80 år. Under dagen har det inkommit tusentals gratulationer till hans twitterkonto, rapporterar Metro. [ Till originalnyheten ]
The Holy Three Postad 22 Mars, 2011 Rapport Postad 22 Mars, 2011 Stort grattis på 80-årsdagen till den största stjärnan Star Trek någonsin haft!
RoLaren Postad 22 Mars, 2011 Rapport Postad 22 Mars, 2011 Grattis till the Shat! Spock är coolare än Kirk. Shatner är coolare än Nimoy B) Någon som sett Shatners nya sit com? s*h*i*t my dad says? Har bara sett piloten men den verkar lovande.
commander ricochet Postad 23 Mars, 2011 Rapport Postad 23 Mars, 2011 Grattis Captain Kirk, TJ Hooker, DENNY CRANE! The Shat!
PerZerk Postad 23 Mars, 2011 Rapport Postad 23 Mars, 2011 Grattis William Shatner. Laddat vapen Airplane 2 http://www.youtube.com/watch?v=xmSSIBjgjqE
Marvin Postad 24 Mars, 2011 Rapport Postad 24 Mars, 2011 Grattis i efterskott, mr Shatner. Han är ju mer på hugget än de flesta män hälften så gamla.
Unkas Postad 25 Mars, 2011 Rapport Postad 25 Mars, 2011 Lite intresant fotnot angående att bli 80 år. När James Doohan fyllde 80 blev han också far igen. Det är att hålla igång. Hoppas man är så Uhum....aktiv när man når 80.
RoLaren Postad 26 Mars, 2011 Rapport Postad 26 Mars, 2011 Det är verkligen inte rätt mot barnen att ha så gamla föräldrar. Det borde räcka med att få barnbarn vd den åldern. Hoppas att Shatner har bättre vett. Den finns sätt att ha trevligt utan att producera barn. Vasectomy
Rekommenderade inlägg