Gå till innehåll
Pjotr'k

Ge betyg på Voyageravsnitten!

Rekommenderade inlägg

Star Trek Databas finns ju alla avsnitt för Voyager upplagda och några har också gett betyg på dessa avsnitt. Det är dock alldeles för få för att man skall se vilka avsnitt som är mest populära.

Då jag just nu sitter och plitar på ett tema om Voyagers första säsong skulle jag vara glad över om fler gick in och satte sina betyg. Det skulle ge mig mer kött på benen och också ge alla en bättre bild av vad trekkers i Sverige tycker. Begränsa er inte till bara första säsongen, men börja gärna där! Kommentera gärna också, om det är något ni vill tillägga - det görs smidigt på varje avsnittssida! Mellan 3 och 26 personer har betygssatt varje avsnitt, men det borde finnas fler som vill tycka till... :)

Om någon eller ett par månader skall jag färdigställa temat, och då vore det trevligt att ha en så bra bild som möjligt. Så häng på!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det var så länge sedan jag såg första säsongen så det är för tillfället svårt att få betyg. Kommer dock köpa dvd boxen och då kan jag ge betyg. :lol: Tror det är så för många andra att det var länge sedan Voyager gick. Allt för länge sedan :( Vissa favoritavsnitt har jag dock på video och jag ska betygsätta dem när jag har möjlighet. Just nu är jag inte hemma så det är lite svårt. Just nu väntar säkert många med mig på boxen <_<

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Det var så länge sedan jag såg första säsongen så det är för tillfället svårt att få betyg. Kommer dock köpa dvd boxen och då kan jag ge betyg. :lol: Tror det är så för många andra att det var länge sedan Voyager gick. Allt för länge sedan :(  Vissa favoritavsnitt har jag dock på video och jag ska betygsätta dem när jag har möjlighet. Just nu är jag inte hemma så det är lite svårt. Just nu väntar säkert många med mig på boxen <_<

Kommer inte ihåg de första avsnitten, men när jag har köpt första säsongen på dvd så kan jag ge betyg på avsnitten allt efter som...

Redigerad av Kathryn Archer

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Trevligt att kunna betygsätta avsnitten! Vad hände med TNG?

Jag är inne på min andra runda med Voyager nu. Så en del avsnitt när man räknar med träffarna har jag sett 3 ggr. Tycker det finns många bra och tänkvärda avsnitt i serien.

Avsnittet "Good Shepard" är ett litet annorlunda mot de andra. Här får vi se 3 medlemmar ur besättningen som är lite isolerade från resten. Under första året brukar det finnas några stycken som lämnar skeppen för de inte klarar av uppgifterna, eller har andra planer. I Voyager har de inget val än att stanna kvar på skeppet. Kul att se att inte allt är "perfekt" ombord på ett federationsskepp!

I vissa fall tycker jag de är ganska idéfattiga. Känns som de lägger mycket kraft på vissa avsnitt, medan andra inte har samma energi. Dubbelavsnitten brukar vara de som är bäst.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Trevligt att kunna betygsätta avsnitten! Vad hände med TNG?

Kan du (eller någon annan) mycket om TNG eller någon av de andra serierna så är ni varmt välkomna att anmäla er till oss för lite kunskapsförmedling. Vi behöver alltid bra och engagerade medarbetare!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Hejsan!

Ett av de avsnitt som jag gillar mest är då seven blir en del av Voyagers crew. Jag kommer ihåg avsnittet, men vilken säsong var det?

Håller på att betar av varje del på dvd men... När kom Borgerna och Seven med "in the picture"?

<{POST_SNAPBACK}>

Avsnitt 3.26 och 4.1 Scorpion I & II är då Voy träffar på :borg2: för första gången, får jobba tillsammans med Seven of Nine och hon blir kvar på deras skepp. Otroligt bra avsnitt!! :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg