Pjotr'k Posted May 11, 2004 Report Share Posted May 11, 2004 Jag ser att det är hela fem stycken av våra forummdlemmar som fyller år i dag, om allt nu har uppgivits korrekt förstås! - Morn är 22 år - *voyboy* är 17 - Dahlberg är 22 - Unknown blir 27 - Taken blir även han 27 år i dag. Nu vet jag ju inte om ni på er födelsedag har tid att komma in på forat, men ett stort grattis till er! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dahlberg Posted May 11, 2004 Report Share Posted May 11, 2004 tackar ödmjukast... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 11, 2004 Author Report Share Posted May 11, 2004 Nåja, där hade vi i alla fall en som hade möjlighet att komma hit på sin födelsedag! Fick du något Star Trek-relaterat i födelsedagspresent? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aliline Posted May 11, 2004 Report Share Posted May 11, 2004 Grattis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dahlberg Posted May 11, 2004 Report Share Posted May 11, 2004 Nåja, där hade vi i alla fall en som hade möjlighet att komma hit på sin födelsedag! Fick du något Star Trek-relaterat i födelsedagspresent? hehe... Efterosm jag har upp till halsen med Skolarbete, så har det inte blivit något firande överhuvudtaget.. får skjuta det framåt någon månad.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
James Godthardt Posted May 11, 2004 Report Share Posted May 11, 2004 Ja grattis alla! Nu kom visst mitt 100 inlägg med... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 11, 2004 Author Report Share Posted May 11, 2004 Ja grattis alla! Nu kom visst mitt 100 inlägg med... Sorry, inte i Ten Forward - här räknas inga inlägg! :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
James Godthardt Posted May 12, 2004 Report Share Posted May 12, 2004 Haha, jo jag märkte det. Men det var i alla fall mitt inofficiella hundrade inlägg...:P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taken Posted May 13, 2004 Report Share Posted May 13, 2004 Hej! Tack Pjotr'k, det uppskattas! Passar på att tacka alla andra som skickade en massa hälsningar till mig här på forumet, tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ickamicka Posted May 13, 2004 Report Share Posted May 13, 2004 Grattis Turambar som fyller år idag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted May 22, 2004 Report Share Posted May 22, 2004 Grattis på födelsedagen Pjotr'k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aliline Posted May 22, 2004 Report Share Posted May 22, 2004 Grattis, Pjotr'k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Posted May 22, 2004 Report Share Posted May 22, 2004 Grattis Pjotr'k får även jag säga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B'Elanna Posted May 23, 2004 Report Share Posted May 23, 2004 Grattis en dag i efterskott - hoppad du hade en jätte trevlig födelsedag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 23, 2004 Author Report Share Posted May 23, 2004 Tack, alla! Det blev en bra dag, även om Star Trek lyste med sin frånvaro. Det var fornminnestitt i Brömsebro (Freden i Brömsebro 1645), Marinens dag i Karlskrona (fick gå ner i en ubåt), födelsedagsfest i Bjärnum och sedan i säng! Fullt upp hela dagen, alltså. Jag tänkte läsa lite i Vornholts A Time to Die (i den nya TNG-bokserien) men det fick ge vika för Lilla Fridolf! En helt underbar dag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalaxian Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 (edited) Grattis Stranglehold som fyller 21 år idag! Grattis även till de som jag kanske har glömt att gratulera! Edited May 25, 2004 by Thalaxian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 25, 2004 Author Report Share Posted May 25, 2004 När ni har födelsedag - önskar ni er Star Trek-saker, eller är det lönlöst att önska sig? För mig är det lönlöst, så jag har gett upp! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsRiker Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 När ni har födelsedag - önskar ni er Star Trek-saker, eller är det lönlöst att önska sig? För mig är det lönlöst, så jag har gett upp! Jag behöver inte önska mig Star Treksaker, jag får det ändå När jag fyllde sist fick jag ett TOS-monopol och i julklapp fick jag en Star Trekalmenacka, en sån man river bort ett blad för varje dag. Varje dag en ny liten bild och text, idag tex från The undiscovered country Det är bra vänner det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalaxian Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 (edited) Jag brukar önka mig det, men hittils har jag inte fått något. Istället brukar det bli en del pengar så att jag får köpa vad jag vill, Star Trek eller något annat. En del andra saker brukar man få också. Edited May 25, 2004 by Thalaxian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalaxian Posted May 26, 2004 Report Share Posted May 26, 2004 Grattis Stoffe som idag fyller 24 år! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalaxian Posted May 29, 2004 Report Share Posted May 29, 2004 Grattis Essray som idag fyller 18 år! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aliline Posted May 29, 2004 Report Share Posted May 29, 2004 Grattis Essray! lite sent kanske men ändå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalaxian Posted May 30, 2004 Report Share Posted May 30, 2004 Grattis Quiet och starchild_ som båda fyller 21 år idag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aliline Posted May 30, 2004 Report Share Posted May 30, 2004 (edited) Grattis på 21-års dagen Quite och _starchild_ Edited May 30, 2004 by CaJo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 30, 2004 Author Report Share Posted May 30, 2004 Grattis önskar även jag till er båda! (Här skickar jag e-brev till Quiet utan att ha en tanke på att hon fyller år... *skäms på mig*) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts