Gå till innehåll

Födelsedagar


Pjotr'k

Rekommenderade inlägg

Jag ser att det är hela fem stycken av våra forummdlemmar som fyller år i dag, om allt nu har uppgivits korrekt förstås!

- Morn är 22 år

- *voyboy* är 17

- Dahlberg är 22

- Unknown blir 27

- Taken blir även han 27 år i dag.

Nu vet jag ju inte om ni på er födelsedag har tid att komma in på forat, men ett stort grattis till er!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svar 174
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Nåja, där hade vi i alla fall en som hade möjlighet att komma hit på sin födelsedag! Fick du något Star Trek-relaterat i födelsedagspresent?

hehe... Efterosm jag har upp till halsen med Skolarbete, så har det inte blivit något firande överhuvudtaget.. får skjuta det framåt någon månad....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Tack, alla! Det blev en bra dag, även om Star Trek lyste med sin frånvaro. Det var fornminnestitt i Brömsebro (Freden i Brömsebro 1645), Marinens dag i Karlskrona (fick gå ner i en ubåt), födelsedagsfest i Bjärnum och sedan i säng! Fullt upp hela dagen, alltså. Jag tänkte läsa lite i Vornholts A Time to Die (i den nya TNG-bokserien) men det fick ge vika för Lilla Fridolf!

En helt underbar dag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När ni har födelsedag - önskar ni er Star Trek-saker, eller är det lönlöst att önska sig? För mig är det lönlöst, så jag har gett upp! :(

Jag behöver inte önska mig Star Treksaker, jag får det ändå :) När jag fyllde sist fick jag ett TOS-monopol och i julklapp fick jag en Star Trekalmenacka, en sån man river bort ett blad för varje dag. Varje dag en ny liten bild och text, idag tex från The undiscovered country

Det är bra vänner det :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukar önka mig det, men hittils har jag inte fått något. Istället brukar det bli en del pengar så att jag får köpa vad jag vill, Star Trek eller något annat. En del andra saker brukar man få också.

Redigerad av Thalaxian
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...