Jump to content

Ska Enterprise få en fjärde säsong?

Ska Enterprise få en fjärde säsong?  

25 members have voted

1. 1.

• Ja, självklart
      25
    • Nej, skrota den
      0
    • Vet inte
      0

Recommended Posts

Det finns ju bara ett alternativ: JA!! Ett rungande ja!

Om man tittar på de andra Trekserierna (utom TOS som jag inte har sett tillräckligt av och som ju inte blev sju säsonger som de övriga) så är det ju först i säsong 3 och framåt som det börjar bli verkligt bra!! Jag tycker att det vore hemskt om de lade ner det nu. Jag gillar ENT!! :D

Jag hoppas att det klart skall komma fler säsonger av Enterprise. Dock så hoppas jag att man inte kommer göra en hel säsong med samma fiende igen. Jag tror dom hade lite tur att denna säsongen blev så bra som den blev.

OT: Inlägg nummer 600! Slut på OT.

Ni som inte vet det kanske vill veta det: Den 20 maj amerikansk tid (alltså på Kristi Himmelsfärds dag) kommer vi att få veta om ENT kommer att få fortsätta eller ej. Det vore ju lägligt att just den dagen få veta att det faktiskt blir fler himmelsfärder för Enterprise. Eftersom USA ligger lite annorlunda i tid, blir det säkert inte förrän sent den dagen, eller natten till den 21:e som vi faktiskt får veta det. Håll ögonen öppna på Star Trek Databas för nyheter!

Ser man på alla som har röstat har röstat ja snacka om tur för att Enterprise ska få en fjärde säsong. Nu får vi vänta till i höst och se den fjärde säsongen hoppas den blir bra :P

För oss som ser ENT på Svt får ju vänta längre. :arg: Va härligt med en fjärde säsong.

Klart dom ska fortsätta. Trots allt klagande på serien så verkar ju ändå alla som klagar fortsätta se på den. Själv tycker jag att avsnitten håller riktigt bra kvalitet jämfört med andra trek-serier.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...