Enterprise_Nx-01 Posted May 14, 2004 Report Share Posted May 14, 2004 Ska Enterprise Få En Fjärde Säsong? :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsRiker Posted May 14, 2004 Report Share Posted May 14, 2004 Det finns ju bara ett alternativ: JA!! Ett rungande ja! Om man tittar på de andra Trekserierna (utom TOS som jag inte har sett tillräckligt av och som ju inte blev sju säsonger som de övriga) så är det ju först i säsong 3 och framåt som det börjar bli verkligt bra!! Jag tycker att det vore hemskt om de lade ner det nu. Jag gillar ENT!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Posted May 15, 2004 Report Share Posted May 15, 2004 Jag hoppas att det klart skall komma fler säsonger av Enterprise. Dock så hoppas jag att man inte kommer göra en hel säsong med samma fiende igen. Jag tror dom hade lite tur att denna säsongen blev så bra som den blev. OT: Inlägg nummer 600! Slut på OT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 16, 2004 Report Share Posted May 16, 2004 Ni som inte vet det kanske vill veta det: Den 20 maj amerikansk tid (alltså på Kristi Himmelsfärds dag) kommer vi att få veta om ENT kommer att få fortsätta eller ej. Det vore ju lägligt att just den dagen få veta att det faktiskt blir fler himmelsfärder för Enterprise. Eftersom USA ligger lite annorlunda i tid, blir det säkert inte förrän sent den dagen, eller natten till den 21:e som vi faktiskt får veta det. Håll ögonen öppna på Star Trek Databas för nyheter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peak Posted May 18, 2004 Report Share Posted May 18, 2004 Enligt SaveEnterprise.com så är det klart. Enterprise kommer att få en säsong 4. Skulle knappast tro att de skulle gå ut med nyheten ifall de inte var 100% säkra: http://www.saveenterprise.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Posted May 20, 2004 Report Share Posted May 20, 2004 Enligt startrek.com kommer enterprise att få en fjärde säsong! Wee, nu är jag glad! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enterprise_Nx-01 Posted May 22, 2004 Author Report Share Posted May 22, 2004 Ser man på alla som har röstat har röstat ja snacka om tur för att Enterprise ska få en fjärde säsong. Nu får vi vänta till i höst och se den fjärde säsongen hoppas den blir bra :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aliline Posted May 22, 2004 Report Share Posted May 22, 2004 Ser man på alla som har röstat har röstat ja snacka om tur för att Enterprise ska få en fjärde säsong. Nu får vi vänta till i höst och se den fjärde säsongen hoppas den blir bra :P För oss som ser ENT på Svt får ju vänta längre. :arg: Va härligt med en fjärde säsong. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rehnvall Posted May 24, 2004 Report Share Posted May 24, 2004 De "måste" göra en 4:e sesång annars får vi inte reda på hur det går med ni vet den där runda saken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talar Posted May 25, 2004 Report Share Posted May 25, 2004 Klart dom ska fortsätta. Trots allt klagande på serien så verkar ju ändå alla som klagar fortsätta se på den. Själv tycker jag att avsnitten håller riktigt bra kvalitet jämfört med andra trek-serier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 27, 2004 Report Share Posted May 27, 2004 Då Enterprise nu verkligen får en säsong 4 har detta ämne uppnått vad den var ämnad till. *Stänger* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts