crazy_voyager Posted January 12, 2004 Report Share Posted January 12, 2004 okej. Det låter lite osäkert så jag tror nog att jag står över. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Praetor Tyrnoc Posted January 19, 2004 Report Share Posted January 19, 2004 Är det inte på tiden att Microsoft kommer med ett Library Computer Access and Retrieval System (LCARS) ? Eller vad tycker ni, vore det inte trevligt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enterprise_Nx-01 Posted January 19, 2004 Report Share Posted January 19, 2004 (edited) *** vad balt om det skulle komma. Skulle skaffa det direkt Skulle aldrig lämna datorn då! Ps Är det någon som vet om det finns nåot LCARS teama till Pc Edited January 19, 2004 by Enterprise_Nx-01 Link to comment Share on other sites More sharing options...
poth_99 Posted January 19, 2004 Report Share Posted January 19, 2004 *** vad balt om det skulle komma. Skulle skaffa det direkt Skulle aldrig lämna datorn då! Ps Är det någon som vet om det finns nåot LCARS teama till Pc hmm, tja det finns tex här Starbase 34 eller här Softwaremiser OBS!!! inga program som jag provat. Mao det är på egen risk man gör en installation. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted January 20, 2004 Report Share Posted January 20, 2004 Jag slog ihop två närbesläktade ämnen. Leta gärna efter om det redan finns bra diskussioner, innan ni startar nya, tack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted January 21, 2004 Report Share Posted January 21, 2004 Vet inte vem det var men någon hade ju gjort en LCARS skrivbordsbakgrund som var mycket bra, den använder jag tex. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Posted January 23, 2004 Report Share Posted January 23, 2004 Vet inte vem det var men någon hade ju gjort en LCARS skrivbordsbakgrund som var mycket bra, den använder jag tex. Var det den som det stod något om Göteborg och Stockholm på? Om den som gjorde dom skulle vilja posta en länk skulle jag vara jätte glad Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted January 28, 2004 Report Share Posted January 28, 2004 Jag ska göra en koll på min dator och se om jag har den med göteborg lagrad, i såna fall kanske jag med ett copyright till tillverkarn lägger upp den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted October 2, 2004 Report Share Posted October 2, 2004 Hade inte det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts