Gå till innehåll
Thalaxian

Liseberg

Rekommenderade inlägg

Hej alla! På lördag så ska jag till mina kusiner i Bollebygd som ligger ca 4,5 mil från Göteborg. Jag funderar på att stanna över till söndagen och gå på Liseberg och tänkte bara slänga ut en fråga om det är några här som är sugna att gå med om ni befinner er i närheten av Göteborg då. För att få in lite Star Trek så har jag för mig att det finns ett Borg-spel av något slag i spelhuset. Det kommer kanske lite kort inpå det här, men i alla fall.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag åker idag lördag på förmiddagen och vet inte om jag kan kolla min mail ikväll eller i morgon förmiddag, kanske kan jag göra det. Men om det är någon som är sugen att hänga på så kan ni alltid ringa min mobil på 070-696 37 56.

Redigerad av Thalaxian

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Själv har jag gratis åk för en polare till mig jobbar som kanin där.

Så är det nån som ska dit nångång så är jag på. Bor ju i Götet så jag är tillgänglig!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ni som besöker Liseberg missar väl inte Paramounts film-hjul där det finns DVD-boxar med bl a TNG att vinna som stjärnvinst.

Spelade som en galning på det hjulet senast jag var där, men jag vann "bara" The Sum of All Fears. Nåja, James Cromwell var ju i alla fall med i filmen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jobbar som kanin :lol:

Man tänker inte riktigt på att såna jobb finns på riktigt förrän man tänker efter lite och då gör dom ju faktiskt det... jag skulle vilja jobba som kalle anka på disneyland.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag hittade ett spel i somras på Liseberg, som hette BORG. Jag var där med några släktingar och hann därför inte med att spela det. Är det någon annan som spelat det? Det skulle vara kul att veta vad det gick ut på. :borg2:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg