G'Brr Posted July 26, 2004 Report Share Posted July 26, 2004 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Borg Posted July 26, 2004 Report Share Posted July 26, 2004 Det är väl trevligt om den kommer. Men först ska väl serien bli klar antar jag, de har ju kvar lite andra serier att släppa först med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacroNet2004 Posted July 28, 2004 Report Share Posted July 28, 2004 Jag tycker att Enterprise borde släppas på DVD precis som alla andra serier... dock tror jag inte att den blir lika populär i butiken som DS9 eller TNG. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted July 29, 2004 Report Share Posted July 29, 2004 *Flyttar ämnet till Enterprise* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted July 30, 2004 Report Share Posted July 30, 2004 Det vore det mest logiska (:vulcan:) eftersom de övriga serierna släpps på DVD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmore82 Posted August 1, 2004 Report Share Posted August 1, 2004 Det vore det mest logiska (:vulcan:) eftersom de övriga serierna släpps på DVD. <{POST_SNAPBACK}> Exakt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spaceLizard Posted September 5, 2004 Report Share Posted September 5, 2004 Hmmm,önskar ju det förståss. Dom har ju funnits ganska länge på vhs som man kan komma över billigt. Men vhs är ju inte samma sak som dvd,inget extramaterial heller. Å andra sidan har jag ju fullt upp med att få råd med alla de andra serierna :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted September 8, 2004 Report Share Posted September 8, 2004 Hmmm,önskar ju det förståss. Dom har ju funnits ganska länge på vhs som man kan komma över billigt. Men vhs är ju inte samma sak som dvd,inget extramaterial heller. Å andra sidan har jag ju fullt upp med att få råd med alla de andra serierna :lol: <{POST_SNAPBACK}> Precis. Har köpt 7 säsonger TNG. Håller nu på med DS9 (och TOS) Sen blir det 7 VOY.... Så visst vill jag att de släpper ENT på DVD men håll igen lite... 5 boxar Babylon 5 finns också på önskelistan....(Frugan slår snart ihjäl mig) Link to comment Share on other sites More sharing options...
T'Pol Posted September 13, 2004 Report Share Posted September 13, 2004 klart att ENT måste släppas på dvd. varför skulle den bli "behandlad" annorlunda? alla de andra serierna ha ju släppts, ingen mobbig mot ENT här inte.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted September 14, 2004 Report Share Posted September 14, 2004 klart att ENT måste släppas på dvd. varför skulle den bli "behandlad" annorlunda? alla de andra serierna ha ju släppts, ingen mobbig mot ENT här inte.. <{POST_SNAPBACK}> Håller helt med. Jag tänker köpa den när den väl kommer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mindtrust Posted September 30, 2004 Report Share Posted September 30, 2004 har hört rykten om att den kommer att börja släppas i slutet på nästa år ? Vet dock inte hur mycket sanning det ligger i det hela. För det skulle ju betyda att säsong 4 kommer att vara den sista som görs ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
holodoc Posted September 30, 2004 Report Share Posted September 30, 2004 Självklart bör allt släppas på DVD! Inte för att jag köpt något...ännu....(priset...), men det ska naturligtvis finnas tillgängligt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted November 9, 2004 Report Share Posted November 9, 2004 jag skulle bli super duper glad om enterprise kom ut på dvd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts