Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

Jag instämmer. Detta var något jag verkligen saknade i de förra versionerna. När man nu ser att den och den personen inte varit aktiv på ett år blir det ju tydligare.

Jocke: Vet du om detta visar när personen var inloggad senast eller då personen senast skrev något?

Postad
Jocke: Vet du om detta visar när personen var inloggad senast eller då personen senast skrev något?

Det visar när medlemmen senast besökte forumet.

• 3 veckor senare...
Postad

Härligt att Starfleet-skinnet är tillbaka :) Äntligen kan man läsa forumet i mer än 10 minuter utan att få ögonbesvär/depresseiva tendenser av allt mörker. ;)

Tänkte precis kommentera hur underbart att de i mitt tycke klart överlägsna Blåa pilförsedda "olästa inlägg"-knapparna är åter, men ser att de försvunnit igen. :(

Postad
Härligt att Starfleet-skinnet är tillbaka :) Äntligen kan man läsa forumet i mer än 10 minuter utan att få ögonbesvär/depresseiva tendenser av allt mörker. ;)

Tänkte precis kommentera hur underbart att de i mitt tycke klart överlägsna Blåa pilförsedda "olästa inlägg"-knapparna är åter, men ser att de försvunnit igen. :(

<{POST_SNAPBACK}>

Jag vet inte varför egentligen, men jag saknar också de där blåa pilarna i Starfleet-skinnet som Essray pratar om ovan. De känns enklare att använda, även om jag rent logiskt ( :vulcan: ) inser att det egentligen inte är nån skillnad :)

Går det allra ödmjukast att be om att få tillbaka dem?? Pleeeease! ;)

Postad

Tänkte precis kommentera hur underbart att de i mitt tycke klart överlägsna Blåa pilförsedda "olästa inlägg"-knapparna är åter, men ser att de försvunnit igen.  :(

Jag vet inte varför egentligen, men jag saknar också de där blåa pilarna i Starfleet-skinnet som Essray pratar om ovan. De känns enklare att använda, även om jag rent logiskt ( :vulcan: ) inser att det egentligen inte är nån skillnad :)

Går det allra ödmjukast att be om att få tillbaka dem?? Pleeeease! ;)

Okej då,

Dom "blåa pilförsedda "olästa inlägg"-knapparna" är tillbaka både i Standard- och Starfleet-skinnet, nöjda nu ;) :D

Postad (redigerade)
Okej då,

Dom "blåa pilförsedda "olästa inlägg"-knapparna" är tillbaka både i Standard- och Starfleet-skinnet, nöjda nu ;) :D

<{POST_SNAPBACK}>

Hurra!! Du är bäst :wub::D

Redigerad av MrsRiker
  • Skapa nytt...