Pjotr'k Postad 13 September, 2004 Rapport Postad 13 September, 2004 Jag instämmer. Detta var något jag verkligen saknade i de förra versionerna. När man nu ser att den och den personen inte varit aktiv på ett år blir det ju tydligare. Jocke: Vet du om detta visar när personen var inloggad senast eller då personen senast skrev något?
Jocke Postad 13 September, 2004 Rapport Postad 13 September, 2004 Jocke: Vet du om detta visar när personen var inloggad senast eller då personen senast skrev något? Det visar när medlemmen senast besökte forumet.
Essray Postad 1 Oktober, 2004 Rapport Postad 1 Oktober, 2004 Härligt att Starfleet-skinnet är tillbaka Äntligen kan man läsa forumet i mer än 10 minuter utan att få ögonbesvär/depresseiva tendenser av allt mörker. ;) Tänkte precis kommentera hur underbart att de i mitt tycke klart överlägsna Blåa pilförsedda "olästa inlägg"-knapparna är åter, men ser att de försvunnit igen.
MrsRiker Postad 1 Oktober, 2004 Rapport Postad 1 Oktober, 2004 Härligt att Starfleet-skinnet är tillbaka Äntligen kan man läsa forumet i mer än 10 minuter utan att få ögonbesvär/depresseiva tendenser av allt mörker. ;) Tänkte precis kommentera hur underbart att de i mitt tycke klart överlägsna Blåa pilförsedda "olästa inlägg"-knapparna är åter, men ser att de försvunnit igen. <{POST_SNAPBACK}> Jag vet inte varför egentligen, men jag saknar också de där blåa pilarna i Starfleet-skinnet som Essray pratar om ovan. De känns enklare att använda, även om jag rent logiskt ( :vulcan: ) inser att det egentligen inte är nån skillnad Går det allra ödmjukast att be om att få tillbaka dem?? Pleeeease! ;)
Jocke Postad 2 Oktober, 2004 Rapport Postad 2 Oktober, 2004 Härligt att Starfleet-skinnet är tillbaka Äntligen kan man läsa forumet i mer än 10 minuter utan att få ögonbesvär/depresseiva tendenser av allt mörker. ;) Tänkte precis kommentera hur underbart att de i mitt tycke klart överlägsna Blåa pilförsedda "olästa inlägg"-knapparna är åter, men ser att de försvunnit igen. Jag vet inte varför egentligen, men jag saknar också de där blåa pilarna i Starfleet-skinnet som Essray pratar om ovan. De känns enklare att använda, även om jag rent logiskt ( :vulcan: ) inser att det egentligen inte är nån skillnad Går det allra ödmjukast att be om att få tillbaka dem?? Pleeeease! ;) Okej då, Dom "blåa pilförsedda "olästa inlägg"-knapparna" är tillbaka både i Standard- och Starfleet-skinnet, nöjda nu ;)
MrsRiker Postad 2 Oktober, 2004 Rapport Postad 2 Oktober, 2004 (redigerade) Okej då, Dom "blåa pilförsedda "olästa inlägg"-knapparna" är tillbaka både i Standard- och Starfleet-skinnet, nöjda nu ;) <{POST_SNAPBACK}> Hurra!! Du är bäst Redigerad 2 Oktober, 2004 av MrsRiker
Rekommenderade inlägg