7 of 9 Posted August 4, 2004 Report Share Posted August 4, 2004 Hallå på er alla glada :P Är lite nyfiken på om det finns fler än ja som har en hemsida??? Det hör ju inte till star trek :rodna: :rodna: men ja e bara lite nyfiken av mig! Själv har ja en, titta gärna in på den om ni känner för det: Min hemsida men glöm inte att skriva någe snällt i gästboken ps kommer fler bilder med tiden... ds Förstår om ADMIN kanse tar bort denna tråd, helt oki då... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Borg Posted August 9, 2004 Report Share Posted August 9, 2004 Yepp, hemsidor har man en del. Garrion Untitled Strömmande radio, mest invandrar musik Förening jag jobbar för Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
7 of 9 Posted August 9, 2004 Author Report Share Posted August 9, 2004 Yepp, hemsidor har man en del. Garrion Untitled Strömmande radio, mest invandrar musik Förening jag jobbar för <{POST_SNAPBACK}> Jaaa du det var en hel del hemsidor du hade där :P Hur hinner du med dem alla??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Borg Posted August 9, 2004 Report Share Posted August 9, 2004 Det är ju mest designen som tar tid. Uppdateringarna är rätt lugnt. Musiken tar dock mer av min tid som hemsidorna visar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bruse Posted August 9, 2004 Report Share Posted August 9, 2004 Min hemsida Jamen så snygg handduk du har! Lila å gul - de är rätt tôsa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted August 10, 2004 Report Share Posted August 10, 2004 Jag har en sida om min släkt- och hembygdsforskning samt en sida om Star Trek-böcker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Borg Posted August 13, 2004 Report Share Posted August 13, 2004 Glömde visst en av mina sidor. Kolla gärna in den om ni vill förbättra kollektivtrafiken! www.vasttrafik.tk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bruse Posted August 13, 2004 Report Share Posted August 13, 2004 Glömde visst en av mina sidor. Kolla gärna in den om ni vill förbättra kollektivtrafiken! www.vasttrafik.tk <{POST_SNAPBACK}> En fråga angående din hemsida: hur kan kollektivtrafiken vara gratis? Är energin gratis? Är vagnarna gratis i inköp? Jobabr personalen utan lön då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted August 13, 2004 Report Share Posted August 13, 2004 En fråga angående din hemsida: hur kan kollektivtrafiken vara gratis? Är energin gratis? Är vagnarna gratis i inköp? Jobabr personalen utan lön då? <{POST_SNAPBACK}> Vilket får tas i en särskild diskussion eller via PM. Ta det gärna i en egen diskussion - det skulle nog bli intressant att läsa (och kanske delta...)! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Me Posted August 13, 2004 Report Share Posted August 13, 2004 min lilla sida, har dock inte kunnat uppdatera den på ett tag, pga datorstrul och i väntan på bredband håller jag på att designa om sidan - så den ser ut som den gör :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smirf Posted September 5, 2004 Report Share Posted September 5, 2004 http://home.no/roglar/ Den är inte direkt up-to-date... men där har ni addressen ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damien Stone Posted September 5, 2004 Report Share Posted September 5, 2004 Alla länkar fungerar inte, men det tar sig. http://hem.bredband.net/b319180/index.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aliline Posted September 27, 2004 Report Share Posted September 27, 2004 Min hemsida - Jag har inte uppdaterat innehållet på ett tag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mindtrust Posted September 30, 2004 Report Share Posted September 30, 2004 (edited) Jag har en del sidor, dock så är ingen "privat om mig själv" www.wolffestar.net www.mainz.cjb.net www.hammarbyultras.de Edited September 30, 2004 by Mindtrust Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted December 30, 2004 Report Share Posted December 30, 2004 Alla hade väldigt fina sidor Jag har en men den fula saken orkar vi inte kolla på. Har då en ny Enterprise på gång men har tjorv med ftp hosten den ska ligga på, ni vet man mejlat telia man väntar och väntar sen får man svar men man måste mejla dom sen igen. Hade tänkt ha uppe den till 1 januari men kommer skjutas upp bara några dagar hoppas jag, hör av mig om den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted January 30, 2005 Report Share Posted January 30, 2005 Sådär har jag lyckats fixa min hemsida, Har haft länge problem med den. http://www.entnx-01.tk/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted January 30, 2005 Report Share Posted January 30, 2005 jag håller på med en egen hemsida och den kommer bli trekig när den är färdig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOS lover Posted January 30, 2005 Report Share Posted January 30, 2005 jag skulle också vilja göra en star trek sida men jag vet inte riktigt hur man gör hemsidor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted January 30, 2005 Report Share Posted January 30, 2005 jag kör min hemsida via praoboard för att den är gratis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Posted January 30, 2005 Report Share Posted January 30, 2005 jag skulle också vilja göra en star trek sida men jag vet inte riktigt hur man gör hemsidor. <{POST_SNAPBACK}> Det finns ett otal sidor därute på nätet som behandlar hur man skapar hemsidor. Är man nybörjar och vill starta lite lätt kan man välja att skapa html i Notepad (Textdokument). Annars kan man skapa i Frontpage som brukar följa med då man köper Microsoft Office. Här är lite sidor man kan vara bra om man skall börja skapa. HTML-grundkurs Gratis hemsida Good luck Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted January 30, 2005 Report Share Posted January 30, 2005 bra kurs för nybörjare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted January 30, 2005 Report Share Posted January 30, 2005 (edited) jag blev färdig med min hemsida adressen är http://kommendrtyfo.proboards40.com/ det går att bli medlem så bli gärna medlem hoss mej Edited January 30, 2005 by Jocke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Posted January 30, 2005 Report Share Posted January 30, 2005 (edited) nu tror jag att jag har hittat felet testa denna adress [url=http://kommendrtyfo.proboards40.com]http://kommendrtyfo.proboards40.com NU FUNKAR DET IGEN bli medlem <{POST_SNAPBACK}> Ser mer ut som ett message board än en riktig hemsida... Hursomhelst, inte för jag tänker registrera mig men detta kom upp på sidan: This board is currently in maintainance mode. Only admins and global moderators can access it right now. +EDIT+ Kan jag få be en moderator att ta bort de inlägg som är ointressanta för tråden. Edited January 30, 2005 by Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted January 30, 2005 Report Share Posted January 30, 2005 (edited) ursäkta det jag låste sidan för att vara säker att ingen kunde tas sej in på sidan men det ska snabbt vara borta jag jobbar på allt jag kan för att få sidan att se lite startrek aktig ut det kan ta dagar att göra klart allt jag ska lägga in bilder och mer katogorier och lite mer grejer så jag lovar att sidan kommer bli bra ge mej gärna bra tips hur jag kan få den så bra som möjligt Edited January 30, 2005 by captain archer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted January 30, 2005 Report Share Posted January 30, 2005 Rensat ointressanta inlägg från ämnet. (captain archer, jag har fixat länken i ditt ursprungliga inlägg) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts