Job Postad 24 Juli, 2005 Rapport Postad 24 Juli, 2005 Sorgligt, han var utan tvekan en av mina favoritkaraktärer i Star Trek (alla serier). Vila i Frid.
Thalaxian Postad 26 Juli, 2005 Rapport Postad 26 Juli, 2005 (redigerade) Så här stod det i Smålandsposten som är en lokaltidning där jag bor. följ länken för att läsa notisen. (den ligger som en bild) Scotty från Star Trek är död Redigerad 26 Juli, 2005 av Thalaxian
orville Postad 26 Juli, 2005 Rapport Postad 26 Juli, 2005 (redigerade) Så här stod det i Smålandsposten som är en lokaltidning där jag bor. Följ länken för att läsa notisen. (den ligger som en bild) Scotty från Star Trek är död <{POST_SNAPBACK}> Hmm, det här var svårläst... åtmistone för mig Redigerad 26 Juli, 2005 av orville
Thalaxian Postad 26 Juli, 2005 Rapport Postad 26 Juli, 2005 (redigerade) Jag märkte att jag la in fel adress, men nu borde det fungera bättre. Maximera fönstret så går det lättare. Scotty från Star Trek är död Redigerad 26 Juli, 2005 av Thalaxian
Thalaxian Postad 26 Juli, 2005 Rapport Postad 26 Juli, 2005 (redigerade) Skumt, jag får det att fungera. Men jag ska försöka en annan sak. Pröva det här istället. Jag länkar till albumet istället för direkt till bilden. Följ länken till albumet och klicka på bilden i det så borde det fungera. Scotty från Star Trek är död Redigerad 26 Juli, 2005 av Thalaxian
Supertreck Postad 26 Juli, 2005 Rapport Postad 26 Juli, 2005 (redigerade) Skumt, jag får det att fungera. Men jag ska försöka en annan sak. Pröva det här istället. Jag länkar till albumet istället för direkt till bilden. Följ länken till albumet och klicka på bilden i det så borde det fungera. Scotty från Star Trek är död <{POST_SNAPBACK}> Det gör inget. Huvudsaken att det går att komma fram :blink: Testar min länkning. Är den bättre Här är länken Kan nån förklara det här länk Här påstås det att det som Scotty sa var det som oftas Kirk sa? Redigerad 26 Juli, 2005 av Supertreck
Rick Hunter Postad 26 Juli, 2005 Rapport Postad 26 Juli, 2005 Skumt, jag får det att fungera. Men jag ska försöka en annan sak. Pröva det här istället. Jag länkar till albumet istället för direkt till bilden. Följ länken till albumet och klicka på bilden i det så borde det fungera. Scotty från Star Trek är död <{POST_SNAPBACK}> Det gör inget. Huvudsaken att det går att komma fram :blink: Testar min länkning. Är den bättre Här är länken Kan nån förklara det här länk Här påstås det att det som Scotty sa var det som oftas Kirk sa? <{POST_SNAPBACK}> Ingen varken Kirk eller nån annan sa väl nånsin "Beam me up Scotty" däremot så sas väl repliken "Beam us up Scotty" om jag inte minns helt fel
Thalaxian Postad 27 Juli, 2005 Rapport Postad 27 Juli, 2005 Och i The Voyage HOme säger Kirk: Scott, beam me up!
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu