Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jag har pricir börjat titta på serien och jag gillar den. Det är mer vuxen än vad buffy serien är. Lite mer allvarlig och seriös. Sen så känns Angel mer äkta här än vad han gjorde i buffy. Där vara han bara snälla mesiga katten när buffy var nära. Det var han även i det avsnittet av angel då buffy hälsar på. (jag tänker dock inte på när han vara ond då det är en annan person)

Posted

ett ok avsnitt.. inget toppenbra precis.

när jag såg hans öga i hennes sovrum, fick jag tillbakablickar till filmen/serien "Det" ... fråga mig inte varför :P

Posted

"The bitch is back" :P

jo, ett bra avsnitt :) Tacksam för att tv4 slopade reklamn i avsnittet denna gång! Annars skulle bandet inte räckt till... får se om man får lite backstory av Doyle oxå nån gång :)

• 5 weeks later...
Posted

jag köpte säs 1-4 av angel på discshop, (de är för övrigt rätt billiga nu..) och väntar spänt på säs 5... säs 4 var inte särskilt bra iofs jag antar att joss whedon inte iddes mer efter 7 säsonger buffy i hetsigt tempo... :huh:

Posted

Weasly... han är nästintill likadan som han var i Buffy... men tycker de introducerade en "ny" karaktär lite för tidigt efter Doyle.

Lite kul att Cordelia får visioner nu :)

Posted

Han var med på introt nu, så det gör att han blir en regular.. saknar ändå Doyle :(

Han som spelade Doyle - Glenn Quinn dog 3 år senare, lite tråkigt.

Intressant avsnitt i söndags :) Och så har Kate nu fått reda på sanningen.. sover hon med vitlök och vigvatten tros och går omkring med en påle i handväskan? :P

Får se hur det utvecklas framöver :)

• 2 weeks later...
Posted

Såg söndagsavsnittet... sådär.... jag gillade den mysigt obehagliga stämningen men min syrra tyckte det var jätteläskit...

Jag gillar att kyrkan verkar ha bra koll på det där med demoner och vampyrer även i tv serien...

Posted

Jag gillade avsnittet :) lite x-files över det hela :P Fast man hde ju sina aningar redan från början att det var pojken som var besatt av demonen..

• 3 weeks later...
Posted

Ett mycket bra avsnitt! (skulle varit bättre om man skippat alla flashbacekn i Angels liv - det finns en gräns)

betyder det här att Faith ska vara med i ett par avsnitt? joy :)

• 1 month later...